loading

ZH Gems - Fornitori di Pietra Turchese è Cumpagnia di Pietre Preziose di Gioielli Turchese Ingrossu Dapoi 2010 

Pac
Pac
×

Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano

Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano


Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 1

gioielli turchese

Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 2
Semu spicializati in u sviluppu è a produzzione di 100% di pietre preziose genuine è di gioielli di pietre preziose è avè una propria mine turchese.

Speciale in naturali genuini diversi tipi Turchese è pietre preziose Materiale ruvido, perle, cabochons, intagliati, collane, braccialetti è braccialetti, pendenti, orecchini, anelli è stile di moda turchese è pietre preziose intarsiate zona di gioielli d'argentu / d'oru. 


Per piacè mandatemi u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu calculà u megliu prezzu di costu per voi.

Accolta l'ordine OEM è ODM.

Stile di gioielli turchese

Turchese Jewelry hè di solitu avè  turchese  animali,  fiori turchese,  foglie turchese,  facce turchese è figure, o scolpite in  mudelli turchese o altri disinni. Per esempiu: Turchese Carving Animals:  Elefante turchese,  pesce turchese,  Pixiu turchese,  Fenice turchese,  tartaruga turchese,  turchese  cunigliu,  Leone turchese,  leopardo turchese,  tigre turchese,  Turchese Bird, etc. Turchese Carving Leaf:  fiori turchese, rosa turchese,  margherita turchese, giacintu turchese,  turchese  foglia di quercia,  alloro turchese,  olive turchese, ecc.


Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 3

Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 4

Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 5

Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 6

Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 7

Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 8


Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 9
Vantaggio Turchese

A fonte di a miniera di turchese di a Cina hà più di u 70% di e risorse materiali turchese in u mondu, cusì a Cina hè una di e principali zone di produzzione di turchese, è hè ancu u più grande pruduttore di turchese in u mondu. China Turquoise mine In u nostru paese, u turchese hè principalmente pruduciutu in Hubei, Shanxi, Anhui è altri lochi. U turchese in Hubei hè principarmenti fattu di materiale rough webspider; mentre chì in Shanxi hè principarmenti culore blu è pulitu; Anhui hà a qualità superiore cum'è u turchese di a bellezza di dorme di i Stati Uniti.


A chjave hè chì a nostra cumpagnia hà azzioni di turchese in diversi lochi, chì significa chì avemu un risorsu materiale unicu turchese. Ùn importa micca u tipu di turchese di qualità chì i nostri clienti necessitanu, pudemu furnisce à i clienti un serviziu satisfacente in a prima volta.


In u settore di trasfurmazioni di turchese, a nostra cumpagnia hà una cooperazione profonda è sincera cù parechji esperti internaziunali in tecnulugia di trasfurmazioni di turchese, cù un solu scopu di furnisce i nostri clienti glubale cù materiali turchese di prima classe, tecnulugia di trattamentu di turchese, tecnulugia di trasfurmazioni di turchese, gioielli turchese. prudutti finiti. Incontra i bisogni di i clienti è guidà a moda di u cunsumadore in u campu di u turchese hè u nostru scopu eternu.



Display di forza di a cumpagnia

Shenzhen Hong Zheng tecnulugia limitata 

Spicializatu in u sviluppu è a pruduzzione di 100% genuine gioielli di pietre preziose è avè u so propiu turchese;

Spicializatu in u tagliu Turchese è diversi tipi di zona di fabbrica di gioielli di pietre preziose è avè travagliadori prufessiunali più di 50 persone. 

Specializata in a fabbricazione di Turchese è intarsiatu di pietre preziose Silver / Gold Jewelry Factory area.and avè travagliadori prufessiunali più di 50 persone. 


Bsed nantu à più di 30 anni di taglio di pietre preziose è di fà esperienze di gioielli di pietre preziose chì ponu furnisce migliaia di tipi diversi di gemme naturali genuine è gioielli d'argentu 925, d'oru di 14K è d'oru di 18K.  


ZH Gems insiste nantu à l'usu di materiali d'alta qualità è tecnulugia avanzata per fabricà gemstone è ghjuvelli. Inoltre, monitoremu strettamente e pietre preziose lucidate è cuntrullemu a qualità è u costu di ogni prucessu di produzzione. Tuttu chistu guarantisci u pruduttu per avè alta qualità è prezzi competitivi favurevuli è dati di consegna pronta.


Tagliate l'ordine per u Tiffany, QVC è HSN chì tutti consegnanu a quantità massiva di pietre preziose da a dimensione standard, a forma, a qualità da perle Turchese / Gemstone, cabochons è stile intagliatu.


Sè avete bisognu di cumprà turchese naturali è pietre preziose, per piacè ùn esitate à cuntattateci. L'acquistu di turchese naturali è pietre preziose da noi vi purterà una qualità è prufitti inaspettatamente ricchi;

Sè vo avete naturali turchese è gemstone bisognu di u nostru aiutu à cutà, per piacè cuntattateci direttamente, u nostru prufissiunali in turchese è gemstone chì u prucessu di taglio scuncherà è sorprenderà i clienti;

Se i clienti anu bisognu di turchese è gioielli intarsiati d'oru o d'argentu, per piacè cuntattateci direttamente, u nostru squisitu prucessu di intarsia farà i clienti nostalgichi. 


ZH Gems prufonda cunvinta chì finu à chì i clienti accunsenu cun noi Cù qualsiasi cuuperazione cummerciale, seremu un cumpagnu strategicu à longu andà o ancu una vita. I nostri patroni AnnaHe è JeamChen, i so clienti di l'affari di u primu ghjornu, sò sempre partenarii strategichi è amici intimi finu à 15 anni dopu. Basta à dumandà, ogni cliente piace à travaglià cù una sucietà cun un tali fondu culturale.


ZH Gems hà una squadra di serviziu prufessiunale per risolve i prublemi per i clienti. Quistu annu, ci sò più di 10 culleghi in u nostru dipartimentu di vendita, tutti travaglianu duramente è serve i clienti di diverse regioni è culture in u mondu. Sè vo site un cliente prufessiunale, avemu sinceramente accoltu u vostru ordine, ogni compra di petra naturale, è l'acquistu di stile di gioielli intarsiati di petra naturale, Avemu da furnisce i clienti cù u serviziu più satisfacente è pensativu.


Qualificazione


Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 10         
Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 11         
Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 12         
Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 13         

Critiche di i clienti


Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 14         

L'annu hè 2012, cumencia à fà l'affari di gemstone, À quellu tempu cunnoscu l'area di gemstoneso menu. A maiò parte di u tempu imparu sempre più cunniscenze da u mo cliente. Per sta foto sò babbu è figliola inseme cù a mo figliola di 4 anni, chì venenu da a Germania, cumprà parechji perle diverse da a Cina per fà un pocu di artighjanali è arti. Ddu tempu aghju trovu più fatturi diffirenti per aiutà à tagliate e diverse perle di pietre preziose. Da quellu tempu à avà tutti i boni amichi.

Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 15         

A surella è u fratellu venenu da Tailanda, sò assai prufessiunali in gioielli di pietre preziose intarsiate d'argentu, ogni annu compranu alcune gemme diverse da a Cina. Semu i boni amichi è cumpagni di cummerciale.

Collane di pietre preziose di perle turchese fatte a mano 16         

U fratellu anzianu è ghjovanu chì venenu da u Mediu Oriente, Prima volta chì avemu scontru da Hongkong, Prima di scuntrà avemu inseme fà l'affari di perle d'agata 3 volte. Li scontru ci dicenu chì qualcunu dice chì a Cina hè assai barbara. Ascoltu è ridu, po li dumandu : « E noi ? Semu barbari ? Dicenu : « sì una bella signora ! Allora benvenutu Visita a Cina, quì a ghjente hè assai amica.


Se avete più dumande, scrive à noi
Basta à lascià u vostru email o numeru di telefunu in a forma di cuntattu cusì chì pudemu mandà una citazione libera per a nostra larga gamma di disegni!

Shenzhen Hongzheng Technology Co., Ltd. hè stata fundata in Shenzhen, Cina in ghjugnu 2010.

A marca creativa "ZHGems" hè un fabricatore specializatu in a produzzione di 10% naturali

è ghjuvelli puri, ghjuvelli puri Yuhe.

CONTACT US

Cuntattu: AnnaHe  

Mobile: +86 13751114848

Wechat: +86 13751114848

WhatsApp: +86 13751114848

Introduction deter: info@TurquoiseChina.com

Indirizzu di fabbrica: Guangjingtou, District Qingxi, Dongguan City, China.

Vede a sorpresa, per piacè cunsultate i nostri clienti.



Customer service
detect