loading

ZH Gems - Fornitori di Pietra Turchese è Cumpagnia di Pietre Preziose di Gioielli Turchese Ingrossu Dapoi 2010 

Pac
Pac
×

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise

Culore: Blu, Verdu, giallu, culore è dispunibule

DIAMETRO ARTE: 2MM-100MM o più più grande dispunibule

Tempu di Lead: Usuale 3-7days, pudemu discutiri

SAMPLES: SI DISPONIBILE

Spedizione: da UPS / FedEx è dispunibule

Personalizazione: Hè OK

Dimensione: taglia di mischju abituale da 10mm à 1000mm o più più grande

Capacità di furnimentu: 500000 kg

Moq: 100kgs

Tempu di consegna: 5 settimane

Portu di Consegna: Shenzhen

Articulu di u prezzu: USD $ 10 / kg à USD $ 5000 / kg

Way Way: T / T

Applicazione: Collezione di marità / Memoriale / Collezione / Gift / Crafts / Birthday / di San Valentinu di a moda è l'altri


AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 1

Gemstone naturale  Perle spine ostriche

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 2
Semu spicializati in u sviluppu è pruduce 100% genuine preziosa petra è gemma di gemma è pussede a propria mina turchese.

Speciale In Produno Difficultori Gemstorni Gemstrenti, cabochon, sculptati, collane, brascat, pendente, anti, altre gioielli Gemscono Gemstone otto.

Avà i nostri beni caldi in vendita in u marketing mundiale per via di i so prezzi di cumpetizione, di bona qualità è dati di consegna pronta.

Benvenuti chì vi offre l'ordine di i Stati Uniti è a nostra squadra scontranu u vostru megliu serviziu satisfactoriu.

◆ Cutting Cuturu Menuia Turchinu è Fabbrica Gemestely Gemstone Diferenti

 Facennu autoe autoe di turchinu

◆ Special insenutu generale Diversi tai materiali turchese è di gemstone, colline, collane, brillanti è zona di gioielia argentina è gemme in zona spagnola è gemme in zona spagnola. 


Stili di Bead Turquoise


Conteciu Tisquise persuali chì Fare: :Sadelli di bellezza turchinu, turchesa Rondelle& Perle abacus, travi tondi di turchese, fagioli di ballò turchese, di tarifi di turchinu, brique di turchinu& Perle quadrali, offhi turchese Heishi, turchese per baggets, turchese Dambe, turchese, turchese perliziunali di i Turquoise, Turquo Francesi& Per vostre e vostre atoni di core conut, torquese per voi, turquaise treme, turchese tubi, turchese, conadens sfetuti chì tagliate& Perle popti, turchese Pumpkine, turchinu, turchinu, cola di turchese, turchise cani lushe, turchoise cane di turchese, conttimettii di discu di turchinu, turchoise per disgraziati.

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 3

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 4

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 5

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 6

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 7

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 8

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 9

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 10

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 11





AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 12
Caratteristiche

A fonte di mia turinese di a China hà più di u 70% di u mondu rizzo di u mondu chjaru di u mondu, hè una di e principali spazii processi di marchediu, è hè ancu u più grande pruduciu di u mondu. Cina turetta di u turchinu in u nostru paese, turchinu hè principalmente pruduttu in hubei, shanxi, anhui è altri lochi. A turchese in Hubei hè principalmente fatta di materiale duru duru di WebSpider; Mentre era in Shanxi hè principalmente culore blu è pulitu; Anhui hà a qualità di a cima cum'è l'USA Durmendu a Turchese di Bellezza.


A Chjave hè chì a nostra cumpagnia hà azzioni di turfese in i profitti diverse, chì significa chì avemu un biscenze materiale di turchese. Ùn importa Chì tippu di turchinu di qualità i nostri clienti necessanu, pudemu furnisce i clienti cù serviziu satisfactoriu in a prima volta.


In u settore di trasfurmazioni turquese, A nostra Cumpagnia hà a cooperazione internaferita cù parechje esperteri internaziunali in tecnulugia di trattamentu glubale, Tecnulugia di trasfurmazioni turcaise, tecnulugia di trasfurmazioni turquunta, Gioielli di Turquoise prudutti finiti. Incuntrà i bisogni di u Cliente è guidendu a moda di u cunsumadore in u campu di u turchinu hè u nostru scopu eternu.

Visualizazione di a Forza di a Cumpagnia

Shenzhen Hong ZhenD Tecnulugia Limited 

Specializatu in u sviluppu è pruduce 100% ghjuvelli gemmici di gomma è anu a propria mina turchese;

Specializatu in tagliata turchese è una zona di gemme gemma di gemme gemme è avè i travagliadori prufessiunali più di 50 persone. 

Specializatu à fà turchinu è Gemstone Inlay Silver Silver Area di Fabbrica di Gemma.U anu travagliadori prufessiunali più di 50 persone. 


Bsed on the 30 anni tagliate gemstone è facci spusali di gemmoscosa di ghjuvelli chì ponu millaiels sferenti derne è inlay 925Silver, 14kgold è18k  


Gemme ZH insiste à l'usu di i materiali d'alta qualità è tecnulugia avanzata per fabricà gemine è ghjuvelli. Inoltre, eramu correttamente monitorà Gemstone è cuntrullanu a qualità è u costu di ogni prucessu di produzzione. Tuttu questu guarantisce u pruduttu per avè i prezzi di cumpetizione di alta qualità è favorevule di i prezzi è i dati di consegna pronta.


Truvate l'ordine di a Tiffany, QVC è HSN chì tutte e spedizione a quantità di quantità di massa, forma, di qualità è gemstone è di stile ghjetti è scultu.


Sè avete bisognu di cumprà turchinu naturale è gemma, per piacè ùn esitate à cuntattateci. Aghjroghji turchetti naturali è Gemstone di noi vi purtà una qualità è i profitti in pocu primore;

S'è avete turchinu naturali è Gemstone hà bisognu di u nostru aiutu di cattà, Per piacè cuntattani direti direttamente, u nostru prufessiunale in i clienti di taglio è sorpresa i clienti;

Se i Customani anu bisognu à turchinu è Gemstone incadiziunali oru o d'argentu, cuntattoi direttire, u pru prucessu di intray exquisite a vostra cumplezzazione nostre nostalgiche. 


Zh gemme profundamente cunvintava quantunque i clienti d'accordu cun noi cù qualsiasi cooperazione cummerciale, seremu un termini longu o ancu un cumpagnu strategicu. I nostri zzzeri è ghjemuchenia, u so primu clienti di cummercializazione di u primu ghjornu, sò sempre partenarii strategichi è amichi stretti finu à u 15 anni dopu. Basta dumandà, ogni cliente piace à travaglià cun una sucità cun un fondu tali un fondu culturale.


I zh gemme hà un squadra di serviziu prufessiunale per risolve prublemi per i clienti.these Anu, ci sò più di 10 culleghi in u nostru dipartimentu di vendita, di diverse regioni è cultivi in ​​u mondu sanu. Se sì un cliente prufessiunale Benvenutu u vostru ordine, compra qualsiasi compra di pietra naturale, qualsiasi una pietra in pietra naturale di pietra intade gioie, prendreveremu u serviziu più calculu è pensativu.


Qualification


AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 13         
AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 14         
AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 15         
AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 16         

Revue di Clienti


AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 17         

L'annu hè 2012 Cuminciare à fà a impresa di gemstone, à questu tempu chì cunnoscu u zone di gemstone menu. A maiò parte di u tempu mi leamanu più è più cunniscenza da u mo cliente. Per sta foto chì sò babbu è figlia cù e 1 figlia inseme cù e 1 4 anni, venuri anziana, chì venenu in Germania, cum cumprà alcuni fatte diverse da a china per fà alcune morta è d'arte. Quella volta mi trova più fatti sfarenti per aiutà à tagliate i diversi perle gemstone. Da questu tempu à avà tutti i boni amici.

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 18         

A surella è u fratellu venenu da abaia, sò assai prufessiunali in ghjuvelli di gemstone d'argento inlay, ogni annu chì compra alcune diverse gemmeoni da China. Semu i boni amici è i partenarii d'affari.

AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 19         

U fratellu vechju è ghjovanu vene da u Mediu Oriente, prima di scuntrà si à Hongkong, prima di scuntrà noi inseme l'affari di l'età di l'età. I scontru chì ci dicenu chì qualcunu dicenu chì a China A ghjente hè assai barbarosa. Sentu è risate, allora dumandate: "Cumu noi di noi? Semu barbuosu?" Dicenu: "Sta bella signora!" A visita cusì Benvenuti Cina, quì a ghjente hè assai amità.


AAA Qualità 3,5-6.5MM Bellezza Beads Turquoise Turquoise 20
Wency oem è ordine odm.

Amabilmente mi mandate u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu à calculà u megliu prezzu di costu per voi.




Se avete più dumande, scrive à noi
Basta à lascià u vostru email o numeru di telefunu in a forma di cuntattu cusì chì pudemu mandà una citazione libera per a nostra larga gamma di disegni!
Customer service
detect