loading

ZH Gems - Fornitori di Pietra Turchese è Cumpagnia di Pietre Preziose di Gioielli Turchese Ingrossu Dapoi 2010 

Pac
Pac
×

Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa

Pietra principale: agata è argentu
Modulu NO: 20220721-09
Locu d'origine: Cina
Marca: ZHGems
Culore: rossu
Forma: Anellu
Dimensione: mm
Pesu: normale
Unità: pezza
Tempu di consegna: 15 ghjorni
Spedizione: da UPS/Fedex
Modalità di pagamentu: T / T; Paypal
Certificatu: GIA


Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 1

Zona di pietre preziose

Speciale in genuine naturali diffirenti tipi Turchese è gemstone Materiale ruvido, perle, cabochons, intagliati, collana, bracciale è bracciale, pendente, orecchini, anelli è in stile di moda turchese è intarsia di pietre preziose zona di gioielli d'argentu / d'oru. 

Per piacè mandatemi u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu calculà u megliu prezzu di costu per voi.

Accolta l'ordine OEM è ODM.

OEM&Serviziu ODM


• OEM / ODM hè accettatu.

• Pudete sceglie i nostri disinni o furnisce i so opere d'arte per a persunalizazione.

• U logu è l'etichetta persunalizati sò accettabili.

• Sparte i vostri pinsamenti, avemu da travaglià inseme per novi disinni.


Gem sets Style

Set di gioielli di pietre preziose abitualmente fatte cum'è: gioielli di pietre preziose in stile semplice, gioielli in stile retrò, gioielli in stile cinese, gioielli in stile europeu, gioielli in stile retrò cinese, gioielli in stile classicu, gioielli in stile orientali, Set di gioielli di pietre preziose in stile etnicu, gioielli di pietre preziose in stile retrò europeu è americanu, gioielli di pietre preziose in stile di palazzu cinese, gioielli di pietre preziose in stile di palazzu europeu è americanu, gioielli di pietre preziose in stile casuale, gioielli di pietre preziose in stile commuter, gioielli di pietre preziose in stile bohémien, punk Set di gioielli di pietre preziose di vento, gioielli di pietre preziose Hip Hop, gioielli di pietre preziose Crow Heart è altri stili. I seguenti sò i stili di crafting chì simu abituati:


1. Stile francese gemstone set jewelry

I ghjuvelli francesi anu un longu patrimoniu storicu è culturale, è hè influinzatu da a famiglia reale francese. I ghjuvelli francesi sò pienu di sensu di corte, è i so stili eleganti è lussuosi sò assai populari. L'incrustazione di grandi diamanti è gemstones riflette u classicu francese in l'ossi. romanticismu.


2. Gioielli di pietre preziose in stile talianu

L'essenza di l'artighjanu tradiziunale di i gioielli italiani hè "oru textured", "texture di lino d'imitazione", "stile di lace", "effettu di velluto" è "incisione scultorea", aghjunghjendu sti crafts à gioielli d'oru è d'argentu è gioielli, i gioielli parenu. Straordinariamente splendida. Stu metudu di tessitura richiede l'usu di strumenti specifichi per ottene l'effettu. Hè bisognu di artighjani qualificati per scolpisce fogli d'oru assai sottili, è poi intreccia rapidamente i fili d'oru sottili unu à unu à a manu. Stu metudu di tessitura crea un effettu di cordone chì veramente travaglia.


3. Stile chinese gemstone set jewelry

L'artighjanu di i ghjuvelli di a Cina era urigginariamente prima di qualsiasi paese in u mondu, ma cù a diminuzione graduale di l'industrii tradiziunali, assai artighjani di ghjuvelli sò stati persi o superati da altri paesi, cum'è l'artigianatu di jadeite assai famosu è l'artisgianatu di l'esmalte. In l'artighjanu di ghjuvelli chinese attuale, l'incisione hè assai rappresentativa, utilizendu e caratteristiche individuali di e pietre preziose per realizà un design specificu è incisione, per maximizà u valore di e pietre preziose.


4. Gioielli di pietre preziose in stile indianu

Stili di ghjuvelli indiani sò generalmente cuntenenu forti stili religiosi è etnici, è ùn sò micca basati nantu à una sola pezza, ma nantu à un settore sanu. I gioielli in tuttu u corpu tintesu quandu caminavanu, furmendu un stile indianu unicu.


5. Gioielli di pietre preziose in stile giapponese

I ghjuvelli giapponesi prestanu attenzione à a qualità è l'artigianalità, è e donne giapponesi di solitu rispettanu un stilu gentile è eleganti, cusì u disignu di ghjuvelli giapponesi piace assai platinu, argentu è perle, è prefiere forme slender in quantu à l'artigianalità.


6. Gioielli di pietre preziose in stile coreanu

I ghjuvelli in stile coreanu sò principalmente dolci è freschi. I gioielli in stile coreanu ùn sò micca usu di gemme è diamanti di prezzu altu, ma sò principarmenti fatti di ramu low-cost è alleati d'aluminiu, cù perle artificiali, pelle è altri materiali. Per quessa, u prezzu hè assai vicinu à a ghjente, è hè un pruduttu di cunsumatori di massa chì persegue a vita di moda.



Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 2

Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 3

Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 4

Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 5

Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 6

Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 7

Materiale di braccialetti di gemme

I gioielli di braccialetti di pietre preziose sò di solitu fà questi materiali: gioielli di braccialetti di quartz rutilati colorati, gioielli di braccialetti di quartz rutilati di rame, gioielli di braccialetti di quartz Ghost; Braccialetto di quarzo di cristalli fantasma, Gioielli di bracciale di quartz rutilatu d'oru, Gioielli di bracciale di quartz rutilatu di titaniu, Gioielli di bracciale di quartz rutilatu verde, Gioielli di bracciale di quartz rutilatu viola, Gioielli di bracciale di quartz rutilatu biancu, Gioielli di bracciale di quartz rutilatu Bule, Bracciale di quartz rutilatu neru, Gioielli di quartz rutilatu rossu Braccialetto di quarzo, gioielli di braccialetto di citrino, gioielli di braccialetto di ametista, gioielli di braccialetto di ametrino, gioielli di braccialetto di quarzo fragola, gioielli di braccialetto di quarzo rosa di Madagascar, gioielli di braccialetto di kyanite, gioielli di braccialetto di cristallo, gioielli di braccialetto d'agata, gioielli di braccialetto di jaspe oceano, gioielli di braccialetto di agata d'erba, agata Sakura b gioielli bracciale, gioielli bracciale calcedonia blu, gioielli bracciale Angelite, gioielli bracciale Aquaprase, gioielli bracciale in Calcedony, gioielli in bracciale Bumble bee, gioielli in lapislazzuli, gioielli in ambra, gioielli in corallo, gioielli in corallo, Melithaea Ochracea gioielli in bracciale, gioielli in bracciale in amazone. eletjewelry, gioielli in bracciale Larimar, gioielli in bracciale in acquamarina lattea, gioielli in bracciale in acquamarina Bule, gioielli in bracciale in charoite, gioielli in bracciale in Chrysocolla Fynchenite, gioielli in bracciale in pietra di crisantemo, gioielli in bracciale in granato viola, gioielli in bracciale in granato mandarino aranciu, gioielli in bracciale in pietra granata rossa, bracciale in pietra d'oro gioielli, gioielli in bracciale in rodocrosite, gioielli in bracciale Smithsonite, gioielli in bracciale in sodalite, gioielli in bracciale serpente, gioielli in bracciale TigerEye, gioielli in bracciale in malachite, gioielli in bracciale in labradorite, gioielli in bracciale in pietra di luna, gioielli in bracciale in Jet, gioielli in smeraldi, gioielli in giadeite verde chiaru, gioielli in opale. gioielli, braccialetti in opale rosa, gioielli, braccialetti di perle, gioielli in mosaico di scogliere, braccialetti MOP, gioielli in tridacna, gioielli in smaragdite, gioielli in smaragdite, gioielli in ammolite, gioielli in tormalina rubellite in apirite, gioielli in sugilite, gioielli in marmo, gioielli in jaspe, gioielli in Jadeite-Quartzite gioielli racelet, gioielli bracciale Obsidian, gioielli bracciale Obsidian tè, gioielli bracciale Obsidian Ghiaccio, gioielli bracciale Obsidian Colorful, gioielli bracciale Tanzanite, gioielli bracciale Aventurine verde, gioielli braccialetti Bule Aventurine, gioielli bracciale Olivine, gioielli bracciale Nephrite è altri dispunibili.

Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 8
Caratteristiche di i gioielli di pietre preziose

Caratteristiche dei gioielli di pietre preziose naturali genuine: 

L'inclusioni, i scratch è l'altri inclusi di gemstones naturali sò cultivati ​​​​in u prucessu di furmazione di centinaie di milioni d'anni. Tutti i gemstones naturali avarà qualchi difetti più o menu. Questu hè l'identificazione di gemstones naturali è gemstones artificiali. caratteristiche impurtanti. A quantità è a forma di e so inclusi determinanu u prezzu di a gemma. Ancu s'ellu ci sò qualchi picculi difetti in u so internu, ùn affetterà micca a so bellezza generale, ma hè una prova di ferru di gemstones naturali puri!


Display di forza di a cumpagnia

Shenzhen Hong Zheng tecnulugia limitata 

Spicializatu in u sviluppu è a pruduzzione di 100% genuine gioielli di pietre preziose è avè u so propiu turchese;

Spicializatu in u tagliu Turchese è diversi tipi di zona di fabbrica di gioielli di pietre preziose è avè travagliadori prufessiunali più di 50 persone. 

Specializata in a fabbricazione di Turchese è intarsiatu di pietre preziose Silver / Gold Jewelry Factory area.and avè travagliadori prufessiunali più di 50 persone. 


Bsed nantu à più di 30 anni di taglio di pietre preziose è di fà esperienze di gioielli di pietre preziose chì ponu furnisce migliaia di tipi diversi di gemme naturali genuine è gioielli d'argentu 925, d'oru di 14K è d'oru di 18K.  


ZH Gems insiste nantu à l'usu di materiali d'alta qualità è tecnulugia avanzata per fabricà gemstone è ghjuvelli. Inoltre, monitoremu strettamente e pietre preziose lucidate è cuntrullemu a qualità è u costu di ogni prucessu di produzzione. Tuttu chistu guarantisci u pruduttu per avè alta qualità è prezzi competitivi favurevuli è dati di consegna pronta.


Tagliate l'ordine per u Tiffany, QVC è HSN chì tutti consegnanu a quantità massiva di pietre preziose da a dimensione standard, a forma, a qualità da perle Turchese / Gemstone, cabochons è stile intagliatu.


Sè avete bisognu di cumprà turchese naturali è pietre preziose, per piacè ùn esitate à cuntattateci. L'acquistu di turchese naturali è pietre preziose da noi vi purterà una qualità è prufitti inaspettatamente ricchi;

Sè vo avete naturali turchese è gemstone bisognu di u nostru aiutu à cutà, per piacè cuntattateci direttamente, u nostru prufissiunali in turchese è gemstone chì u prucessu di taglio scuncherà è sorprenderà i clienti;

Se i clienti anu bisognu di turchese è gioielli intarsiati d'oru o d'argentu, per piacè cuntattateci direttamente, u nostru squisitu prucessu di intarsia farà i clienti nostalgichi. 


ZH Gems prufonda cunvinta chì finu à chì i clienti accunsenu cun noi Cù qualsiasi cuuperazione cummerciale, seremu un cumpagnu strategicu à longu andà o ancu una vita. I nostri patroni AnnaHe è JeamChen, i so clienti di l'affari di u primu ghjornu, sò sempre partenarii strategichi è amici intimi finu à 15 anni dopu. Basta à dumandà, ogni cliente piace à travaglià cù una sucietà cun un tali fondu culturale.


ZH Gems hà una squadra di serviziu prufessiunale per risolve i prublemi per i clienti. Quistu annu, ci sò più di 10 culleghi in u nostru dipartimentu di vendita, tutti travaglianu duramente è serve i clienti di diverse regioni è culture in u mondu. Sè vo site un cliente prufessiunale, avemu sinceramente accoltu u vostru ordine, ogni compra di petra naturale, è l'acquistu di stile di gioielli intarsiati di petra naturale, Avemu da furnisce i clienti cù u serviziu più satisfacente è pensativu.


Qualificazione


Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 9         
Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 10         
Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 11         
Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 12         

Critiche di i clienti


Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 13         

L'annu hè 2012, cumencia à fà l'affari di gemstone, À quellu tempu cunnoscu l'area di gemstoneso menu. A maiò parte di u tempu imparu sempre più cunniscenze da u mo cliente. Per sta foto sò babbu è figliola inseme cù a mo figliola di 4 anni, chì venenu da a Germania, cumprà parechji perle diverse da a Cina per fà un pocu di artighjanali è arti. Ddu tempu aghju trovu più fatturi diffirenti per aiutà à tagliate e diverse perle di pietre preziose. Da quellu tempu à avà tutti i boni amichi.

Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 14         

A surella è u fratellu venenu da Tailanda, sò assai prufessiunali in gioielli di pietre preziose intarsiate d'argentu, ogni annu compranu alcune gemme diverse da a Cina. Semu i boni amichi è cumpagni di cummerciale.

Anelli d'agata vera è d'argentu Anellu di pietre preziose rosa 15         

U fratellu anzianu è ghjovanu chì venenu da u Mediu Oriente, Prima volta chì avemu scontru da Hongkong, Prima di scuntrà avemu inseme fà l'affari di perle d'agata 3 volte. Li scontru ci dicenu chì qualcunu dice chì a Cina hè assai barbara. Ascoltu è ridu, po li dumandu : « E noi ? Semu barbari ? Dicenu : « sì una bella signora ! Allora benvenutu Visita a Cina, quì a ghjente hè assai amica.


I vantaghji di i ghjuvelli di pietre preziose

Vantaghji di i ghjuvelli di pietre preziose naturali:


1. Variità:

#1. Perchè: gemstones naturali sò varietà preziosi di gemstone; I gioielli di pietre preziose naturali sò duri, rari è preziosi,

#2. Dunque: classicu, nobile, chì mostra statutu, resistente à l'attrito, spessu purtatu è spessu novu, cù a funzione di cullizzioni è a preservazione di u valore.

#3. Tandu: purtalla ti face pare assai nobili è eleganti.

#4. Vede: i patrimonii anu un grande potenziale per a preservazione di u valore è l'apprezzazione; parechje celebrità è celebrità di l'affari portanu gioielli naturali di pietre preziose.


2. Significatu:

#1. Perchè: u significatu hè largu, u culore hè teneru è delicatu, è hè cunnisciutu com'è a "petra guardiana di l'amore" in i paesi occidentali; a petra di ricchezza.

#2. Dunque: i gemstones naturali implicanu auspiciousness è bona furtuna; a saviezza è a fraternità ghjucanu u rolu di alluntanà i spiriti maligni, eliminendu i disastri è curà u dulore; a petra d'amore, chì rapprisenta a nobiltà è a bellezza, hà un certu rolu à prumove è riparà a relazione trà e coppiu è mariti è mòglie; fortuna prospera.

#3. Allora: dopu avè purtatu, pò eliminà i disastri, alluntanà i spiriti maligni è assicurà a pace. Hè u culore di l'amore Venere chì mostra l'amore, chì mostra u vostru temperamentu nobile, pienu di luce elegante, tistimuniendu a dolcezza di l'amore; purtendu una nova speranza è cunfidenza in a vita,

#4. Vede: Celebrità è celebrità utilizanu ghjuvelli naturali cum'è accessori per dà à e so amiche u megliu simbulu d'amore. In i tempi antichi, rapprisentava u culore di a nubiltà, è avà parechji novi sposi piace à sceglie un inseme di gemme naturali per portà quandu si maritanu.


3. Culore:

#1. Perchè: culurita, gemma d'amore, culore luminoso, alta trasparenza, dura, cù effettu ochju di gattu

#2. Per quessa: partendu u culore di a pelle è a robba, effittivamenti aumentà a rilazioni di u sessu cuntrariu, unicu pruduttu santu aristocraticu, mettite u culore di a pelle hè sana è bella, più mostra u gustu, micca faciule d'usà, spessu purtate è spessu nova; assai preziosu è raru

#3. Allora: hè adattatu per diverse occasioni è pò esse assuciatu cù diversi vestiti. Aduprà vi aiuterà à guarì e ferite di l'amore è riduce i prublemi emotivi; mostrarà u vostru gustu persunale, aghjunghje punti à l'incantu è trasmette da generazione à generazione.

#4. Avete vistu: parechje celebrità sceglie i ghjuvelli naturali per currisponde à a so robba; assai famìglie sceglienu anelli di topaziu cum'è rigali ancestrali per e so nuglie; hè diventatu un ghjuvellu populari in u mondu;


4. Spiritualità :

#1. Perchè: hà spiritualità, una petra di salute, è hà funzioni di assistenza sanitaria; hè cunnisciuta cum'è a "petra di a socializazione", è pò esorcizà i spiriti maligni.

#2. Dunque: attrae ricchezza è ricchezza prusperu, hà proprietà piroelettriche è piezoelettriche, è libera ioni negativi; rinfurzà u campu magneticu persunale, elimina l'emozioni negattivi, è trattà e malatie oculari, amblyopia, asma, insomnia, etc.; purtalla aiuta à scuntrà persone nobili; esorcizza u male,

#3. Allora: dopu avè purtatu, pudete esse prusperu è prusperu, pò prumove a circulazione di sangue, calmà i nervi è rilassate, prevene e malatie di l'aria condizionata, etc., vistimenti è cura di salute tumbà dui acelli cù una petra; porta bona furtuna.

#4. Vede: i ghjuvelli naturali di gemstone hè u favuritu di parechje donne in u mondu; avà parechji travagliadori di l'uffiziu preferanu ghjuvelli naturali; in u terzu seculu in Auropa, u "Libru di l'Ali" registra chì l'usu di u polveru di topaz in u vinu hà un bonu effettu nantu à u trattamentu di e malatie oculari; U favuritu di a maiò parte di i travagliadori bianchi, u megliu rigalu per a famiglia hè gioielli naturali di gemstone, questu hè ancu una benedizzione è a pace di mente!



Se avete più dumande, scrive à noi
Basta à lascià u vostru email o numeru di telefunu in a forma di cuntattu cusì chì pudemu mandà una citazione libera per a nostra larga gamma di disegni!

Shenzhen Hongzheng Technology Co., Ltd. hè stata fundata in Shenzhen, Cina in ghjugnu 2010.

A marca creativa "ZHGems" hè un fabricatore specializatu in a produzzione di 10% naturali

è ghjuvelli puri, ghjuvelli puri Yuhe.

CONTACT US

Cuntattu: AnnaHe  

Mobile: +86 13751114848

Wechat: +86 13751114848

WhatsApp: +86 13751114848

Introduction deter: info@TurquoiseChina.com

Indirizzu di fabbrica: Guangjingtou, District Qingxi, Dongguan City, China.

Vede a sorpresa, per piacè cunsultate i nostri clienti.



Customer service
detect