loading

ZH Gems - Fornitori di Pietra Turchese è Cumpagnia di Pietre Preziose di Gioielli Turchese Ingrossu Dapoi 2010 

Pac
Pac

anelli d'oru tondi verdi 18k facenu all'ingrosso

Zona di pietre preziose

Speciale in genuine genuine naturali Pietre preziose è pietre preziose Materiale ruvido, perle, cabochons, intagliati, collana, bracciale è bracciale, pendenti, orecchini, anelli è stile di moda Pietre preziose è intarsiate di pietre preziose Zona di gioielli d'argentu / d'oru.

Per piacè mandatemi u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu calculà u megliu prezzu di costu per voi.

Accolta l'ordine OEM è ODM.  

Stile di l'anellu di gemme

Gemstone Ring di solitu fà cum'è:

1.Letters gemstone Ring Jewelry

In a dinastia Qing in u mo paese, ci eranu anelli scritti, cum'è "Fu", "Lu", "Shou", "Jubilee", "Fa", "Ruyi" è altre parolle nantu à l'anellu. In l'Europa antica, era chjamatu anellu di firma. A faccia di l'anellu era larga è grande, incisa cù u cognome di u pruprietariu o iniziali di l'iniziali, è alcuni cù mudelli di emblema (emblemi di famiglia).

2.Inlaid gemstone Ring Jewelry

Un anellu cù oru, platinu, argentu è altri metalli cum'è l'ambienti è incrustati cù diverse gemstones hè chjamatu anellu intarsiatu. À u 17u seculu, l'Europeani sò stati inspirati da l'ambientazione di i ghjuvelli di a corona è cuminciaru à mette gemme nantu à i so anelli di nozze.

3.Anellu di matrimoniu (anellu di coppia) gioielli di pietre preziose

Regali anelli à i matrimonii hà una longa storia. L'antica Roma era u primu locu induve l'omi anu datu anelli à i so amati cum'è una pruposta di matrimoniu. Fattu d'oru o di gemme medii è bassu, fuse o sculpite in rilievu, di solitu cù a parolla greca "omonia", chì significa : armunia.

4.Light ring gemstone Ring Jewelry

L'anellu di luce, ancu cunnisciutu com'è l'anellu Tianyuan, ùn hà micca mudelli, mudelli è intarsii, è hè soprattuttu fattu da a manu o martellata meccanica. L'usu di l'anellu di luce pò esse vistu in ogni locu in a vita, indipendentemente da l'omi, donne è zitelli.

5.Flower ring gemstone Ring Jewelry

Hè cunnisciutu ancu com'è anellu in filigrana o anellu di sita, i mudelli nantu à questu includenu nodi cuncentrichi o segni zodiacali, etc., ognunu cù e so caratteristiche. À mezu à elli, u più caratteristicu di u tema di u disignu hè a serpente è a farfalla: a serpente coiled hè impannillata intornu à i dita, rapprisentanu u sacru è l'eternità. Quelli chì tenenu stu cuncettu sò influenzati principarmenti da l'antichi Egiziani, chì veneravanu serpenti, è i capelli di e regine egiziane eranu per suprattuttu tematiche di serpenti. L'anelli in forma di serpente di u 19u seculu ùn eranu micca spaventosi, ma piuttostu divertenti è carini. Eranu soprattuttu fatti d'oru, d'argentu, di diverse gemme è di smalti per furmà mudelli unichi, cù belli linii è culori brillanti.  

Parametri di u produttu
anelli d'oru tondi verdi 18k facenu all'ingrosso 1

Culore: Rossu, aranciu-rossu, aranciu, aranciu-giallu, giallu, giallu-verde, verde, blu-verde, blu, blu-viola, viola, viola-rossu è culurita dispunibule

Taglia: qualsiasi design Gems Jewelry dispunibule

Tempu di consegna: di solitu 3-7 ghjorni, pudemu discutiri

campioni: di solitu 3 ghjorni dispunibuli

spedizione: da UPS / Fedex dispunibule

Personalizazione: OEM è ODM dispunibule

Capacità di fornitura: 999999 pezzi per un stile / mese dispunibule

MOQ: solitu 100pcs è parlante dispunibule

Tempu di consegna: 5 settimane

Portu di consegna: SHENZHEN

Articulu di prezzu: usd $ 5 à usd $ 500 per un stile, è seguite u costu dispunibule

Modalità di Pagamentu: T / T; Paypal; Western Union dispunibule

Applicazione: Marry / Memorial Day / Cullezzione culturale / Gift / Crafts / Anniversariu / San Valentinu // Moda di u cunsumu è altri  

Descrizzione di u produttu 

U materiale di questu anellu esmeralda hè esmeralda naturali, a gemma hè assai bona in culore è saturazione, u culore hè assai verde esmeralda, è hè particularmente trasparente. A parte di fissazione di l'anellu hè fatta d'oru 18K, è u prucessu anticu frosted hè utilizatu, chì face ancu chì l'anellu pare più avanzatu è strutturatu.

anelli d'oru tondi verdi 18k facenu all'ingrosso 2
anelli d'oru tondi verdi 18k facenu all'ingrosso 3
anelli d'oru tondi verdi 18k facenu all'ingrosso 4

prev
Wholesale Natural Phantom Quartz Pendant / Crystal Polished Pendant
Purple Amethyst Charoite 925 Sterling Silver Necklace Ring earrings
prossimu
cunsigliatu per voi
Nisuna dati
Mette in cuntattu cun noi
Customer service
detect