loading

ZH Gems - Fornitori di Pietra Turchese è Cumpagnia di Pietre Preziose di Gioielli Turchese Ingrossu Dapoi 2010 

Pac
Pac

Perle di Charoite Viola Russa di Pietra Preziosa Naturale 6-10mm Forma Rotonda

Zona di pietre preziose

Speciale in naturali genuini diversi tipi Turchese è pietre preziose Materiale ruvido, perle, cabochons, intagliati, collane, braccialetti è braccialetti, pendenti, orecchini, anelli è stile di moda turchese è pietre preziose intarsiate zona di gioielli d'argentu / d'oru.

Per piacè mandatemi u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu calculà u megliu prezzu di costu per voi.

Accolta l'ordine OEM è ODM.  

Stile di collana di gemme

Stile di collana di pietre preziose hè di solitu fattu cum'è: O collana di pietre preziose a catena, collana di pietre preziose a catena di bellezza, collana di pietre preziose a catena di labbra, collana di pietre preziose a catena incrociata, collana di pietre preziose a catena Chopin, collana di pietre preziose a catena di Tailanda, collana di pietre preziose peridoti cave, collana di pietre preziose a catena Fushou, collana di pietre preziose Yugemstone, collana di gemme chain , collana di pietre preziose laser, collana di pietre preziose a catena di perline, collana di pietre preziose a catena ondulata, collana di pietre preziose a catena di stella di frutta, collana di pietre preziose a catena di perle d'osso di serpente, collana di pietre preziose a catena persiana, collana di pietre preziose a catena di tank, collana di pietra preziosa di principessa, collana di gemma di famiglia, collana di gemma di famiglia Collana di pietre preziose di catena di perle, collana di pietre preziose di catena di chiglia, collana di pietre preziose di catena di perline, collana di pietre preziose di catena di seta ritorta è altri stili, useremu gemme naturali intarsiate d'oru o d'argentu per fà collane di gioielli culuriti per adattà à u mondu I bisogni di acquisti di i clienti di diverse culture in diverse regioni. À u listessu tempu, i clienti sò benvenuti à vene à i disegni è i campioni, urganizemu l'ordine di produzzione strettamente secondu e esigenze di stile.  

Parametri di u produttu
Perle di Charoite Viola Russa di Pietra Preziosa Naturale 6-10mm Forma Rotonda 1

Pietra principale: Charoite

Modulu NO: 2022062001

Locu d'origine: Russia

Marca: ZHGems

Culore: viola

Forma: rotonda

Dimensione: 2pcs x6mm, 2pcs x8mm

1 pc x 10 mm

Pesu: normale

Prezzu: 4,5 USD

Unità: set (5 pezzi)

Tempu di consegna: 7-15 ghjorni

Spedizione: da UPS/Fedex

Modalità di pagamentu: T / T; Paypal

Certificatu: GIA  

Descrizzione di u produttu

L'ametista hè a petra di nascita di ferraghju, è hà un altru significatu cum'è a petra guardiana di l'amore. Per quessa, hè generalmente adattatu cum'è un simbulu d'amore. I collari d'ametista seranu fideli à u so amore è avè un matrimoniu felice. Aghjunghjite romantica è un toccu di vintage à qualsiasi vestitu cù questa magica collana d'ametista. Sia chì avete un amore prufondu per a lavanda o una preferenza profonda per u purpure intensu, u collana di lacrime d'ametista colpisce u vostru core.

Perle di Charoite Viola Russa di Pietra Preziosa Naturale 6-10mm Forma Rotonda 2
Perle di Charoite Viola Russa di Pietra Preziosa Naturale 6-10mm Forma Rotonda 3
Perle di Charoite Viola Russa di Pietra Preziosa Naturale 6-10mm Forma Rotonda 4

prev
bronze vein Green yellow mohave naturally turquoise Block for gemstone jewelry making
Natural Brazil Lavender genuine gemstone purple color gemstone Bangle size 20mm
prossimu
cunsigliatu per voi
Nisuna dati
Mette in cuntattu cun noi
Customer service
detect