loading

ZH Gems - Fornitori di Pietra Turchese è Cumpagnia di Pietre Preziose di Gioielli Turchese Ingrossu Dapoi 2010 

Pac
Pac

Perle di tormalina multicolore naturali perle di tormalina multicolore tonde da 6 mm

Zona Turchese

Speciale in diversi tipi naturali genuini Turchese è pietre preziose Materiale ruvido, perline, cabochons, intagliati, collana, bracciale è bracciale, pendenti, orecchini, anelli è turchese in stile di moda è intarsiatu di pietre preziose in argentu / zona di gioielli d'oru.

Per piacè mandatemi u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu calculà u megliu prezzu di costu per voi.

Accolta l'ordine OEM è ODM. 

Stile di perle di pietre preziose

Gemstone Beads Style : gemstone Beads stile di solitu facemu cum'è : gemstone Rondelle& Pietra preziosa Abacus Bead, pietre preziose perline rotonde, pietre preziose perle a sfera, perle ovali di pietre preziose, mattone di pietre preziose& Perline quadrate, perline Heishi di pietre preziose, perline di pepite di pietre preziose, perline di tamburo di pietre preziose, perline di chip di pietre preziose, cerchio di pietre preziose&Perle di ciambella, perle di cuore di pietre preziose, perle di lacrime di pietre preziose, perline di croce di pietre preziose, perline di tubi di pietre preziose, perle sfaccettate di pietre preziose, moneta di pietre preziose& Perle di bottone, perle di zucca di pietre preziose, perle di riso di pietre preziose, uova di pietre preziose, perline di cuscini di pietre preziose, lingua di pietra preziosa, perline d'osso di cane di pietra preziosa, perle di Buddha di pietre preziose, perle di proiettile di pietra preziosa, fetta di pietre preziose, perline di discu di pietre preziose è altri stili dispunibili.

Parametri di u produttu
Perle di tormalina multicolore naturali perle di tormalina multicolore tonde da 6 mm 1

Culore: Rossu, aranciu-rossu, aranciu, aranciu-giallu, giallu, giallu-verde, verde, blu-verde, blu, blu-viola, viola, viola-rossu è culurita dispunibule

Dimensione: 2mm-500mm è dispunibule

Tempu di consegna: di solitu 3-7 ghjorni, pudemu discutiri

campioni: di solitu 3 ghjorni dispunibuli

spedizione: da UPS / Fedex dispunibule

Personalizazione: OEM è ODM dispunibule

Capacità di fornitura: 1 tonnellata dispunibule per un mese

MOQ: 100pcs è dispunibule

Tempu di consegna: 5 settimane

Portu di consegna: SHENZHEN

Articulu di prezzu: usd $ 0.1 à usd $ 500 per un stile, pudemu discutiri

Modalità di Pagamentu: T / T; Paypal; Western Union dispunibule

Applicazione: Marry / Memorial Day / Cullezzione culturale / Gift / Crafts / Anniversariu / San Valentinu // Moda di u cunsumu è altri  

  

Descrizzione di u produttu

I cristalli di Tourmaline sò in una varietà di culori perchè cuntenenu elementi cum'è aluminiu, ferru, magnesiu, sodium, lithium è potasio. Hè per via di questi elementi chimichi chì a turmaline hà una varietà di culori, è u più intensu u culore, u più altu u valore.

U prucessu di trasfurmazioni di a bola di turmalina hè duvuta à a so poca durezza. In generale, i dischi di legnu duru o di plastica sò usati, chì ponu riduce l'usura di u materiale. A causa di a so bassa durezza, u tempu di nidificazione di perle hè generalmente solu 20-30 minuti. L'effettu di lucidatura hè bonu cù un pulitore di dischettu, è infine una perla di turmalina liscia pò esse fatta.

Ùn importa micca a qualità di i clienti di tourmaline bisognu, pudemu furnisce à i clienti un serviziu satisfacente in a prima volta. Benvenuti à fà un ordine.

Perle di tormalina multicolore naturali perle di tormalina multicolore tonde da 6 mm 2
Perle di tormalina multicolore naturali perle di tormalina multicolore tonde da 6 mm 3
Perle di tormalina multicolore naturali perle di tormalina multicolore tonde da 6 mm 4

prev
High quality natural coral bricks make wholesale
Lapis lazuli cabochon triangle gem quality loose gemstone
prossimu
cunsigliatu per voi
Nisuna dati
Nisuna dati
Mette in cuntattu cun noi
Customer service
detect