loading

ZH Gems - Fornitori di Pietra Turchese è Cumpagnia di Pietre Preziose di Gioielli Turchese Ingrossu Dapoi 2010 

Pac
Pac

Vendu à l'ingrossu di gioielli in argentu Charoite Gemstone Pendant

Zona di pietre preziose

Speciale in naturali genuini diversi tipi Pietre preziose è pietre preziose Materiale ruvido, perle, cabochons, scolpiti, collana, bracciale è bracciale, pendenti, orecchini, anelli è stile di moda Pietra preziosa è intarsiata di pietre preziose Zona di gioielli d'argentu / d'oru.

Per piacè mandatemi u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu calculà u megliu prezzu di costu per voi.

Accolta l'ordine OEM è ODM.  

Gem sets Style

Set di gioielli di pietre preziose abitualmente fatte: Gioielli in stile semplice di pietre preziose, gioielli in stile retrò, gioielli in stile cinese, gioielli in stile europeu, gioielli in stile retrò cinese, gioielli in stile classicu, gioielli in stile orientali, Set di gioielli di pietre preziose in stile etnicu, gioielli di pietre preziose in stile retrò europeu è americanu, gioielli di pietre preziose in stile di palazzu cinese, gioielli di pietre preziose in stile di palazzu europeu è americanu, gioielli di pietre preziose in stile casuale, gioielli di pietre preziose in stile commuter, gioielli di pietre preziose in stile bohémien, punk Set di gioielli di pietre preziose di ventu, gioielli di pietre preziose Hip Hop, gioielli di pietre preziose Crow Heart è altri stili. I seguenti sò i stili di crafting chì simu abituati:

1. Stile francese gemstone set jewelry

I ghjuvelli francesi anu un longu patrimoniu storicu è culturale, è hè influinzatu da a famiglia reale francese. I ghjuvelli francesi sò chinu di sensu di corte, è i so stili eleganti è lussuosi sò assai populari. L'incrustazione di grandi diamanti è gemstones riflette u classicu francese in l'osse. romanticismu.

2. Gioielli di pietre preziose in stile talianu

L'essenza di l'artighjanu tradiziunale di i gioielli italiani hè "struttura d'oru", "imitazione di tela di lino", "stile di lace", "effettu di velluto" è "incisione scultorea", aghjunghjendu sti crafts à gioielli d'oru è d'argentu è gioielli, i gioielli parenu. Straordinariamente splendida. Stu metudu di tessitura richiede l'usu di strumenti specifichi per ottene l'effettu. Hè bisognu di artighjani qualificati per scolpisce fogli d'oru assai sottili, è poi intreccianu rapidamente i fili d'oru sottili unu à unu à a manu. Stu metudu di tessitura crea un effettu di cordone chì veramente travaglia.

3. Stile chinese gemstone set jewelry

L'artighjanu di i ghjuvelli di a Cina era urigginariamente davanti à qualsiasi paese in u mondu, ma cù a diminuzione graduale di l'industrii tradiziunali, assai artighjani di ghjuvelli sò stati persi o superati da altri paesi, cum'è l'artigianatu di giadeite assai famosu è l'artigianalità di l'esmalte. In l'artighjanu di ghjuvelli chinesa attuale, l'incisione hè assai rappresentativa, utilizendu e caratteristiche individuali di gemstones per realizà un design specificu è incisione, per maximizà u valore di gemstones.

4. Gioielli di pietre preziose in stile indianu

Stili di ghjuvelli indiani sò generalmente cuntenenu forti stili religiosi è etnici, è ùn sò micca basati nantu à una sola pezza, ma nantu à un settore sanu. I gioielli in tuttu u corpu tintesu quandu caminavanu, furmendu un stile indianu unicu.

5. Gioielli di pietre preziose in stile giapponese

I ghjuvelli giapponesi prestanu attenzione à a qualità è l'artisgianalità, è e donne giapponesi di solitu rispettanu un stilu gentile è eleganti, cusì u disignu di ghjuvelli giapponesi piace assai platinu, argentu è perle, è prefiere forme slender in quantu à l'artigianalità.

6. Gioielli di pietre preziose in stile coreanu

I ghjuvelli in stile coreanu sò principalmente dolci è freschi. I gioielli in stile coreanu ùn sò generalmente micca usu di gemme è diamanti di prezzu altu, ma sò principalmente fatti di ramu low-cost è alleati d'aluminiu, cù perle artificiali, pelle è altri materiali. Per quessa, u prezzu hè assai vicinu à a ghjente, è hè un pruduttu di cunsumatori di massa chì persegue a vita di moda.

  

Parametri di u produttu
Vendu à l'ingrossu di gioielli in argentu Charoite Gemstone Pendant 1

Culore: Rossu, aranciu-rossu, aranciu, aranciu-giallu, giallu, giallu-verde, verde, blu-verde, blu, blu-viola, viola, viola-rossu è culurita dispunibule

Taglia: qualsiasi gioielli di design Gemstone dispunibule

Tempu di consegna: di solitu 3-7 ghjorni, pudemu discutiri

campioni: di solitu 3 ghjorni dispunibuli

spedizione: da UPS / Fedex dispunibule

Personalizazione: OEM è ODM dispunibule

Capacità di fornitura: 999999 pezzi per un stile / mese dispunibule

MOQ: solitu 100pcs è parlante dispunibule

Tempu di consegna: 5 settimane

Portu di consegna: SHENZHEN

Articulu di prezzu: usd $ 5 à usd $ 500 per un stile, è seguite u costu dispunibule

Modalità di Pagamentu: T / T; Paypal; Western Union dispunibule

Applicazione: Marry / Memorial Day / Cullezzione culturale / Gift / Crafts / Anniversariu / San Valentinu // Moda di u cunsumu è altri

  

Descrizzione di u produttu

U colpu di bracciale d'ametista pò eliminà i prublemi acerbichi è eloquenti, è sottile ti facenu caldu, cumpassione, gioia è avè un sensu di umore.

E donne portanu accessori di cristalli di drago viola, chì aiutanu à purtà un temperamentu nobile, elegante è graziosu. A statua di Buddha intagliata cù cristalli di drago viole hà una aura assai forte dopu esse cunsacrata.

Aduprà un pendente di bracciale in cristallo di drago viola pò aiutà à e persone à eliminà l'isolamentu o a frustrazione equilibrendu u chakra di a corona, è pò trattà a depressione maniacale, integrà l'eccentricità di a doppia personalità, porta motivazione, vitalità è positività, è permette à e persone d'amparà à aduprà u largu Esse tollerante di l'altri. , sguassate e paure prufonde, è superà a resistenza chì nasce quandu ricurdate di passati sgradevoli.

Vendu à l'ingrossu di gioielli in argentu Charoite Gemstone Pendant 2
Vendu à l'ingrossu di gioielli in argentu Charoite Gemstone Pendant 3
Vendu à l'ingrossu di gioielli in argentu Charoite Gemstone Pendant 4

prev
100% naturally cherry blossom agate bangle jewelry Healing
Natural Spiderweb Beads Turquoise Necklace Pendant
prossimu
cunsigliatu per voi
Nisuna dati
Mette in cuntattu cun noi
Customer service
detect