loading

ZH Gems - Fornitori di Pietra Turchese è Cumpagnia di Pietre Preziose di Gioielli Turchese Ingrossu Dapoi 2010 

Pac
Pac

Vendita à l'ingrossu di anelli di petra verde naturali

Zona di pietre preziose

Speciale in naturali genuini diversi tipi Pietre preziose è pietre preziose Materiale ruvido, perle, cabochons, scolpiti, collana, bracciale è bracciale, pendenti, orecchini, anelli è stile di moda Pietra preziosa è intarsiata di pietre preziose Zona di gioielli d'argentu / d'oru.

Per piacè mandatemi u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu calculà u megliu prezzu di costu per voi.

Accolta l'ordine OEM è ODM.  

Stile di anelli di gemme

Gemstone Ring di solitu fà cum'è:

1.Letters gemstone Ring Jewelry

In a dinastia Qing in u mo paese, ci eranu anelli scritti, cum'è "Fu", "Lu", "Shou", "Jubilee", "Fa", "Ruyi" è altre parolle nantu à l'anellu. In l'Europa antica, era chjamatu anellu di firma. A faccia di l'anellu era larga è grande, incisa cù u cognome di u pruprietariu o iniziali di l'iniziali, è alcuni cù mudelli di emblema (emblemi di famiglia).

2.Inlaid gemstone Ring Jewelry

Un anellu cù oru, platinu, argentu è altri metalli cum'è l'ambienti è incrustati cù diverse gemstones hè chjamatu anellu intarsiatu. À u 17u seculu, l'Europeani sò stati inspirati da l'ambientazione di i ghjuvelli di a corona è cuminciaru à mette gemme nantu à i so anelli di nozze.

3.Anellu di matrimoniu (anellu di coppia) gioielli di pietre preziose

Regali anelli à i matrimonii hà una longa storia. L'antica Roma era u primu locu induve l'omi anu datu anelli à i so amati cum'è una pruposta di matrimoniu. Fattu d'oru o di gemme medii è bassu, fuse o sculpite in rilievu, di solitu cù a parolla greca "omonia", chì significa : armunia.

4.Light ring gemstone Ring Jewelry

L'anellu di luce, ancu cunnisciutu com'è l'anellu Tianyuan, ùn hà micca mudelli, mudelli è intarsii, è hè soprattuttu fattu da a manu o martellata meccanica. L'usu di l'anellu di luce pò esse vistu in ogni locu in a vita, indipendentemente da l'omi, donne è zitelli.

5.Flower ring gemstone Ring Jewelry

Hè cunnisciutu ancu com'è anellu di filigrana o anellu di sita, i mudelli nantu à questu includenu nodi cuncentrichi o segni zodiacali, etc., ognunu cù e so caratteristiche. À mezu à elli, u più caratteristicu di u tema di u disignu hè a serpente è a farfalla: a serpente coiled hè impannillata intornu à i dita, rapprisentanu u sacru è l'eternità. Quelli chì tenenu stu cuncettu sò influenzati principarmenti da l'antichi Egizziani, chì veneravanu serpenti, è i capelli di e regine egiziane eranu soprattuttu tematichi di serpenti. L'anelli in forma di serpente di u 19u seculu ùn eranu micca spaventosi, ma piuttostu divertenti è carini. Eranu soprattuttu fatti d'oru, argentu, diverse gemme è smalti per furmà mudelli unichi, cù belli linii è culori brillanti.  

Parametri di u produttu
Vendita à l'ingrossu di anelli di petra verde naturali 1

Culore: Rossu, aranciu-rossu, aranciu, aranciu-giallu, giallu, giallu-verde, verde, blu-verde, blu, blu-viola, viola, viola-rossu è culurita dispunibule

Dimensione: qualsiasi design Gems Jewelry dispunibule

Tempu di consegna: di solitu 3-7 ghjorni, pudemu discutiri

campioni: di solitu 3 ghjorni dispunibuli

spedizione: da UPS / Fedex dispunibule

Personalizazione: OEM è ODM dispunibule

Capacità di fornitura: 999999 pezzi per un stile / mese dispunibule

MOQ: solitu 100pcs è parlante dispunibule

Tempu di consegna: 5 settimane

Portu di consegna: SHENZHEN

Articulu di prezzu: usd $ 5 à usd $ 500 per un stile, è seguite u costu dispunibule

Modalità di Pagamentu: T / T; Paypal; Western Union dispunibule

Applicazione: Marry / Memorial Day / Cullezzione culturale / Gift / Crafts / Anniversariu / San Valentinu // Moda di u cunsumu è altri  

Descrizzione di u produttu

In a nostra intelligenza, u verde rapprisenta a natura è rapprisenta a primavera vibrante. In u significatu di l'accessori tradiziunali, hè un simbulu di a vita è l'amore, chì pò purtà à e persone boni ricordi. Dunque, l'anelli esmeralda sò trà l'accessori. Hè assai populari, in particulare per e coppie, chì ùn ponu micca mette. Parechje persone speranu di ottene a felicità chì volenu dopu avè purtatu un anellu smeraldu.

Vendita à l'ingrossu di anelli di petra verde naturali 2
Vendita à l'ingrossu di anelli di petra verde naturali 3
Vendita à l'ingrossu di anelli di petra verde naturali 4

prev
Fashion women\'s 925 sterling emeralds silver platinum necklace
Natural Mix Shape Turquoise Cabochon For Jewelry Making
prossimu
cunsigliatu per voi
Nisuna dati
Mette in cuntattu cun noi
Customer service
detect