loading

ZH Gems - Fornitori di Pietra Turchese è Cumpagnia di Pietre Preziose di Gioielli Turchese Ingrossu Dapoi 2010 

Pac
Pac

Conchiglia d'ostrica spinosa naturale 12 mm Forma Roundell Splendida aranciu rossu naturale

Zona di pietre preziose

Speciale in diversi tipi naturali genuini Turchese è pietre preziose Materiale ruvido, perline, cabochons, intagliati, collana, bracciale è bracciale, pendenti, orecchini, anelli è turchese in stile di moda è intarsiatu di pietre preziose in argentu / zona di gioielli d'oru.

Per piacè mandatemi u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu calculà u megliu prezzu di costu per voi.

Accolta l'ordine OEM è ODM.  

Stile di collana di gemme

Stile di collana di pietre preziose hè abituale cum'è: Collana di pietre preziose a catena O, collana di pietre preziose a catena di bellezza, collana di pietre preziose a catena di labbra, collana di pietre preziose a catena incrociata, collana di pietre preziose a catena Chopin, collana di pietre preziose a catena di Tailandia, collana di pietre preziose peridoti cave, collana di pietre preziose a catena Fushou, collana di pietre preziose Yugembacklain , collana di pietre preziose laser, collana di pietre preziose a catena di perle, collana di pietre preziose a catena ondulata, collana di pietre preziose a catena di stella di frutta, collana di pietre preziose a catena di perle d'osso di serpente, collana di pietre preziose a catena persiana, collana di pietre preziose a catena di tank, collana di pietre preziose a catena di principessa, collana di gemma di famiglia, collana di gemma di famiglia. Collana di pietre preziose di catena di perle, collana di pietre preziose di catena di chiglia, collana di pietre preziose di catena di perline, collana di pietre preziose di catena di seta ritorta è altri stili, useremu gemme naturali intarsiate d'oru o d'argentu per fà collane di gioielli culuriti per adattà à u mondu I bisogni di acquisti di i clienti di e diverse culture in diverse regioni. À u listessu tempu, i clienti sò benvenuti à vene à i disegni è i campioni, urganizemu l'ordine di produzzione strettamente secondu e esigenze di stile.  

Parametri di u produttu
Conchiglia d'ostrica spinosa naturale 12 mm Forma Roundell Splendida aranciu rossu naturale 1

Culore: Rossu, aranciu-rossu, aranciu, aranciu-giallu, giallu, giallu-verde, verde, blu-verde, blu, blu-viola, viola, viola-rossu è culurita dispunibule

Dimensione: qualsiasi design Gems Jewelry dispunibule

Tempu di consegna: di solitu 3-7 ghjorni, pudemu discutiri

campioni: di solitu 3 ghjorni dispunibuli

spedizione: da UPS / Fedex dispunibule

Personalizazione: OEM è ODM dispunibule

Capacità di fornitura: 999999 pezzi per un stile / mese dispunibule

Tempu di consegna: 5 settimane

Portu di consegna: SHENZHEN

Articulu di prezzu: usd $ 5 à usd $ 500 per un stile, è seguite u costu dispunibule

Modalità di Pagamentu: T / T; Paypal; Western Union dispunibule

Applicazione: Marry / Memorial Day / Cullezzione culturale / Gift / Crafts / Anniversariu / San Valentinu // Moda di u cunsumu è altri  

Descrizzione di u produttu

L'ostriche aranciu venenu da a regione Baja di California, Messicu. U prezzu di l'ostriche d'aranciu mexicanu à l'esposizione di ghjuvelli hà culpitu un novu altu, è u valore hè equivalente à quellu di l'organici rossi.

I nostri collarini di ostriche spine sò in culori diffirenti, è culori diffirenti anu effetti diffirenti. I clienti sò assai soddisfatti di i nostri prudutti. benvenutu à l'ordine.

Conchiglia d'ostrica spinosa naturale 12 mm Forma Roundell Splendida aranciu rossu naturale 2
Conchiglia d'ostrica spinosa naturale 12 mm Forma Roundell Splendida aranciu rossu naturale 3
Conchiglia d'ostrica spinosa naturale 12 mm Forma Roundell Splendida aranciu rossu naturale 4

prev
turquoise raw rough material
100% naturally cherry blossom agate bangle jewelry Healing
prossimu
cunsigliatu per voi
Nisuna dati
Mette in cuntattu cun noi
Customer service
detect