loading

ZH Gems - Fornitori di Pietra Turchese è Cumpagnia di Pietre Preziose di Gioielli Turchese Ingrossu Dapoi 2010 

Pac
Pac
Gemstone Earring 1
Gemstone Earring 2
Gemstone Earring 3
Gemstone Earring 4
Gemstone Earring 5
Gemstone Earring 1
Gemstone Earring 2
Gemstone Earring 3
Gemstone Earring 4
Gemstone Earring 5

Gemstone Earring

Pietra principale: zaffiro opale 

Locu d'Origine: Cina

Marca: ZHGems 

Culore: mischju

Forma: orecchini 

Taglia: mix

Pesu: normale

Unità: coppia

Tempu di consegna: 7-15 ghjorni

Spedizione: da UPS/Fedex 

Modalità di pagamentu: T / T; Paypal

Certificatu: GIA

    oops ...!

    Nisuna dati di u produttu.

    Vai à a pagina di a pagina
    Pagini:
    Quantità
    Scontu
    Prezzo

    Gemstone Earring 6

    Zona di gemstone

    Special in natural genuine different kinds Turquoise and gemstone Rough material, beads, cabochons, carved, necklace, bracelet and bangle, pendant, earrings, rings and fashion style turquoise and gemstone inlay silver / Gold jewelry area. 

    Amabilmente mi mandate u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu à calculà u megliu prezzu di costu per voi.

    Wency oem è ordine odm.

    OEM&Serviziu ODM


    • OEM / ODM hè accettatu.

    • Pudete sceglie i nostri disegni o furnisce opere d'arte per a persunalizazione.

    • U logò persunalizatu è l'etichetta sò accettabili.

    • sparta i vostri pinsamenti, travaglieremu inseme per i novi disegni.


    Gem Earrings Style

    Gemstone Earrings usual make as: 

    1. Nail earrings: 

    Gemstone four-leaf clover earrings; gemstone double bead earrings; gemstone double C earrings; gemstone bull head earrings; gemstone letter earrings; gemstone plus diamond earrings; gemstone earrings rose flower earrings; gemstones Love Stud Earrings; Gemstone Ceramic Earrings; Gemstone Scalloped Stud Earrings

    2. Dangling earrings: 

    They are all-match styles. They are designed with different lengths and can be well matched with clothes, which can greatly enhance personal temperament.

    3. Hoop earrings: 

    Hoops of different design sizes are made into different styles of earrings, suitable for different personalities.

    4. Clip-shaped earrings: 

    Need to use the characteristics of magnets to clip the earrings, specially designed for people without pierced ears

    5. Simple linear earrings: 

    Modify the round face and short face, and draw the lines of the face

    6. Line Earrings: 

    Mainly to lengthen the neck line, reflecting the overall softness of the person.



    Gemstone Earring 7

    Gemstone Earring 8

    Gemstone Earring 9

    Gemstone Earring 10

    Gemstone Earring 11

    Gemstone Earring 12

    Gem Earrings Material

    E ghjuvelli di Gemitelli Gematerie facenu sti ghjuvelli di gematichi di u Quarzelu culore: ebrei di ricorcu in fotografia PHANTOM DI CHRYSTAL CRYSTAL EARCHING, Goielli di Caccia di Quartz, Titanu, ramu, i quartz di quartz erraccia, petolate, e gioielli, razzatezzati, ebremi Quartz Earringsjely, Citrine, citrine gioielli, Iarrings Gioielli, Babeeria di Falla, Crialle Earrings Gioielli, b earrings jewelry, Blue Chalcedony earrings jewelry, Angelite earrings jewelry, Aquaprase earrings jewelry, Calcedony earrings jewelry, Bumble bee earrings jewelry, Lapis lazuli earrings jewelry, Amber earrings jewelry, Coral earrings jewelry, Melithaea Ochracea earringsjewelry, Bule Coral earringsjewelry, Amazonite earr Remande Ingsjewelry, erroni, goielli di ceia aquamarine, bule vasione aquamarine, ceia orna, gioielli di chekychehemum Gioielli, Ghjoielli Rhooducherosite, gioielli di smithianu Earrici gioielli, gioielli serpentine, fabrici gioielli, Labraine Jadeite erraccia, escia Gioielli, Earringswellry, Perartsejelry Rosa, Perle 1 Earringswelry, Tradacna Earringswelry, Tradingsjelry Earrings, Gomine Jaderi Elereche, Jadeite-quarzite E frecings gioielli, e oscenidi ossidiani, gioielli di gioielli Icexiari, torrings Earrings gioielli, antivanturine e gioieleria earrici e gioielli.

    Gemstone Earring 13
    Caratteristiche di ghjuvelli Gemstone

    Caratteristiche di ghjustielli di Gemstone di Gemstone Naturale: 

    L'incruzione, graffi è l'altri inclusioni di Gemstone naturali sò cresciuti in u prucessu di furmazione di e milioni di anni. Tutte e gemme naturali anu qualchì difettu più o menu. Questa hè l'identificazione di e gemme naturali è gemme artificiali. caratteristiche impurtanti. A quantità è a forma di e so inclusioni determinanu u prezzu di u gemstone. Ancu s'ellu ci sò qualchi piccule difetti in u so internu, ùn afectatore a so bellezza generale, ma hè una prova di ironclamia di e gemme naturali pura!


    Visualizazione di a Forza di a Cumpagnia

    Shenzhen Hong ZhenD Tecnulugia Limited 

    Specializatu in u sviluppu è pruduce 100% ghjuvelli gemmici di gomma è anu a propria mina turchese;

    Specializatu in tagliata turchese è una zona di gemme gemma di gemme gemme è avè i travagliadori prufessiunali più di 50 persone. 

    Specializatu à fà turchinu è Gemstone Inlay Silver Silver Area di Fabbrica di Gemma.U anu travagliadori prufessiunali più di 50 persone. 


    Bsed on the 30 anni tagliate gemstone è facci spusali di gemmoscosa di ghjuvelli chì ponu millaiels sferenti derne è inlay 925Silver, 14kgold è18k  


    Gemme ZH insiste à l'usu di i materiali d'alta qualità è tecnulugia avanzata per fabricà gemine è ghjuvelli. Inoltre, eramu correttamente monitorà Gemstone è cuntrullanu a qualità è u costu di ogni prucessu di produzzione. Tuttu questu guarantisce u pruduttu per avè i prezzi di cumpetizione di alta qualità è favorevule di i prezzi è i dati di consegna pronta.


    Truvate l'ordine di a Tiffany, QVC è HSN chì tutte e spedizione a quantità di quantità di massa, forma, di qualità è gemstone è di stile ghjetti è scultu.


    Sè avete bisognu di cumprà turchinu naturale è gemma, per piacè ùn esitate à cuntattateci. Aghjroghji turchetti naturali è Gemstone di noi vi purtà una qualità è i profitti in pocu primore;

    S'è avete turchinu naturali è Gemstone hà bisognu di u nostru aiutu di cattà, Per piacè cuntattani direti direttamente, u nostru prufessiunale in i clienti di taglio è sorpresa i clienti;

    Se i Customani anu bisognu à turchinu è Gemstone incadiziunali oru o d'argentu, cuntattoi direttire, u pru prucessu di intray exquisite a vostra cumplezzazione nostre nostalgiche. 


    Zh gemme profundamente cunvintava quantunque i clienti d'accordu cun noi cù qualsiasi cooperazione cummerciale, seremu un termini longu o ancu un cumpagnu strategicu. I nostri zzzeri è ghjemuchenia, u so primu clienti di cummercializazione di u primu ghjornu, sò sempre partenarii strategichi è amichi stretti finu à u 15 anni dopu. Basta dumandà, ogni cliente piace à travaglià cun una sucità cun un fondu tali un fondu culturale.


    I zh gemme hà un squadra di serviziu prufessiunale per risolve prublemi per i clienti.these Anu, ci sò più di 10 culleghi in u nostru dipartimentu di vendita, di diverse regioni è cultivi in ​​u mondu sanu. Se sì un cliente prufessiunale Benvenutu u vostru ordine, compra qualsiasi compra di pietra naturale, qualsiasi una pietra in pietra naturale di pietra intade gioie, prendreveremu u serviziu più calculu è pensativu.


    Qualification


    Gemstone Earring 14         
    Gemstone Earring 15         
    Gemstone Earring 16         
    Gemstone Earring 17         

    Revue di Clienti


    Gemstone Earring 18         

    L'annu hè 2012 Cuminciare à fà a impresa di gemstone, à questu tempu chì cunnoscu u zone di gemstone menu. A maiò parte di u tempu mi leamanu più è più cunniscenza da u mo cliente. Per sta foto chì sò babbu è figlia cù e 1 figlia inseme cù e 1 4 anni, venuri anziana, chì venenu in Germania, cum cumprà alcuni fatte diverse da a china per fà alcune morta è d'arte. Quella volta mi trova più fatti sfarenti per aiutà à tagliate i diversi perle gemstone. Da questu tempu à avà tutti i boni amici.

    Gemstone Earring 19         

    A surella è u fratellu venenu da abaia, sò assai prufessiunali in ghjuvelli di gemstone d'argento inlay, ogni annu chì compra alcune diverse gemmeoni da China. Semu i boni amici è i partenarii d'affari.

    Gemstone Earring 20         

    U fratellu vechju è ghjovanu vene da u Mediu Oriente, prima di scuntrà si à Hongkong, prima di scuntrà noi inseme l'affari di l'età di l'età. I scontru chì ci dicenu chì qualcunu dicenu chì a China A ghjente hè assai barbarosa. Sentu è risate, allora dumandate: "Cumu noi di noi? Semu barbuosu?" Dicenu: "Sta bella signora!" A visita cusì Benvenuti Cina, quì a ghjente hè assai amità.


    Vantaghji di ghjuvelli gemstone

    Vantaghji di ghjuvelli di gemstone naturali:


    1. Varietà:

    # 1. Perchè: i gemelli naturali sò varietà di gemstone preziose; I ghjuvelli di Gemstone Naturale hè dura, rara è preziosa,

    # 2. Per quessa: classicu, noble, mostrendu statutu, resistente à a riction, spessu purtata è spessu nova, cù a funzione è a priservazione di valore.

    # 3. Allora: purtendu ti face vede assai nobile è elegante.

    # 4.You See: Heilooms anu un grande potenziale per a priservazione di valore è apprezzazione; Parechje celebrità è celebrici di cummerciale portanu ghjuvelli di gemstone naturale.


    2. Significatu:

    # 1. Perchè: u significatu hè luntanu righjuntu, u culore hè testatore è dilate, hè sandy cum'è a "pietra gois amatore di amore" in paesi occidomentali; A Pietra di Ricchezza.

    # 2. Dunque: I Gemstonesi naturali Implicate auspicious è bona furtuna; A saviezza è a fraternità ghjucanu u rolu di guardà i spiriti maligni, eliminendu i disastri è u dolore di curazione; A Pietra Di Amore, Rappartezza noblenziu è a bellezza, hà un certu rolu in prumove è riparendu a relazione trà coppLe è mariti è licenza; furtuna pruspera.

    # 3. Allora: dopu à u porta, pò eliminà i disastri, guardate i spiritu meli è assicurà. Hè u culore di l'amore venendu l'amore, mostre u vostru temperamentu nobile, pienu di luce elegante, tremu di amabili di amassi; purtendu una nova speranza è cunfidenza in a vita,

    # 4. Vede: Celebrità è i celebriti utilizanu i ghjuvelli naturali cum'è accessori per dà a so amica u megliu token d'amore. In tempi antichi, hà riprisentatu u culore di a nimaintà, è avà parechji appincenti piace à sceglie un inseme di gemme naturali per veste quandu si maritanu.


    3. Culore:

    # 1. Perchè: Culolitu, amma gem, culore luminoso, alta trasparenza, duru, cù gattu ochju Eye Effect

    # 2. Per quessa: partite da u culore di a pelle è aumentà in modu effittivamenti a relazione di u sesso oppostu, situatu u culore aristocratatu, sintate u culore aristocratà è bella, più mostranu u gustu, micca faciule d'usura, spessu indita è spessu nova; assai preziosu è raru

    # 3. Allora: Hè adattatu per diverse occasioni è pò esse abbinata cù ropa sfarente. U vestitu vi aiuterà a guarisce e ferite d'amore è reduce prublemi emotivi; Hà da mustrà u vostru gustu persunale, aghjunghje punti à u carcellu è passà in generazione in generazione.

    # 4. Vede: Molte celebrità sceglienu i ghjuvelli naturali per currisponde à a so robba; Parechje famiglie sceglianu topa di topa cum'è rigali ancestrali per e so figliole hè diventatu una ghjuvelli popolari intornu in u mondu;


    4. Spiritualità:

    # 1. Perchè: Hà a spiritualità, una petra di salute, è hà a funziongine di a salute; Hè cunnisciutu cum'è a "Pietra di a socizzazione" Pò finisce esorrisce miligiu i spiritu.

    # 2. Dunque: Attira Riccheza è prusperu ricchezza, averti proprietà pyrelectriche è speciasasi ioni negative; I pretthi Campu Magneticu Persunale, elimina l'emozioni negati, è vi traccia e malatie eye, Amblyopia, Ashma, l'insomnia, ecc.; purtendu si aiuta à scuntrà a ghjente nobile; exorcise mal e male,

    # 3. Allora: dopu à voi purtate, pudete esse prusperi è pruposti, pò prumove a circulazione di sangue, postu e mutivi in ​​cuntive, indiennente è salute; purtà una bona furtuna.

    # 4. Vede: Gioielli di Gemstone Naturale hè u Preferitu di parechji signore in u mondu; avà parechji travagliadori d'uffiziu preferiscenu ghjuvelli naturali; À l'usdu seculu in Europa, u "libru di a polder Incea in vinu in u vinu hà un bonu effettu nant'à u trattamentu di e malatie elle; U preferitu di i travagliadori collari più bianchi, u megliu rigalu per a famiglia hè gembriche di gemmone naturale, chì hè ancu un benedizzione è paci!


    Gemstone Earring 21

    Zona di pietre preziose

    Speciale in genuine naturali diversi tipi Turchese è pietre preziose Materiale ruvido, perle, cabochons, intagliati, collana, bracciale è bracciale, pendenti, orecchini, anelli è stile di moda turchese è pietre preziose intarsiate argentu / zona di gioielli d'oru 

    Per piacè mandatemi u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu calculà u megliu prezzu di costu per voi.

    Accolta l'ordine OEM è ODM.

    OEM&Portcregangn


    • OEM / ODM hè accettatu.

    • Pudete sceglie i nostri disinni o furnisce i so opere d'arte per a persunalizazione.

    • U logu è l'etichetta persunalizati sò accettabili.

    • Condividi i vostri pinsamenti, avemu da travaglià inseme per novi disinni.


    Stile di orecchini di gemme

    Orecchini Gemstone di solitu fà cum'è: 

    1. Orecchini unghie: 

    Orecchini di trifogliu di quattru foglie cù pietre preziose; orecchini di doppia perla di pietre preziose; orecchini doppia C di pietre preziose; orecchini di testa di toru di pietra preziosa; orecchini di lettera di pietre preziose; gemstone plus orecchini di diamanti; orecchini di pietre preziose orecchini di fiori di rosa; gemstones Love Stud Orecchini; Orecchini di Ceramica Gemstone; Orecchini à perle cù pietre preziose

    2. Orecchini pendenti: 

    Sò stili all-match. Sò cuncepiti cù diverse lunghezze è ponu esse bè cumminati cù vestiti, chì ponu migliurà assai u temperamentu persunale.

    3. Orecchini à cerchi: 

    Cerchi di diverse dimensioni di design sò fatti in diversi stili di orecchini, adattati per diverse personalità.

    4. Orecchini a forma di clip: 

    Hè bisognu di utilizà e caratteristiche di i magneti per chjappà l'orecchini, apposta per e persone senza orecchie perforate.

    5. Semplici orecchini lineari: 

    Mudificà a faccia tonda è a faccia corta, è tracciate e linee di a faccia

    6. Orecchini di linea: 

    Principalmente per allargà a linea di u collu, riflettendu a dolcezza generale di a persona.



    Gemstone Earring 22

    Gemstone Earring 23

    Gemstone Earring 24

    Gemstone Earring 25

    Gemstone Earring 26

    Gemstone Earring 27

    Materiale di orecchini di gemme

    I gioielli di orecchini di pietre preziose di solitu facenu questi materiali: gioielli di orecchini di quartz rutilati culuriti, orecchini di orecchini di quartz rutilati di rame, gioielli di orecchini di quartz fantasma; phantom crystal quartz earrings jewelry, Golden Rutilated Quartz earrings jewelry, Titanium Rutilated quartz earrings jewelry, Green Rutilated Quartz earrings jewelry, Purple Rutilated Quartz earrings jewelry, White Rutilated Quartz earrings jewelry, Bule Rutilated Quartz earrings jewelry, Black Rutilated Quartz earrings jewelry, Red Rutilated Gioielli orecchini di quarzo, orecchini in citrino, orecchini in ametista, orecchini in ametrina, orecchini in quarzo fragola, orecchini in quarzo rosa di Madagascar, orecchini in kyanite, orecchini in cristallo, orecchini in cristallo, orecchini in agata, orecchini in cristallo , Sakura agate gioielli orecchini b, gioielli orecchini in calcedonia blu, gioielli orecchini Angelite, gioielli orecchini Aquaprase, gioielli orecchini in Calcedony, gioielli orecchini Bumble bee, gioielli orecchini lapis lazuli, gioielli orecchini ambra, gioielli in corallo, orecchini in corallo, orecchini in corallo, gioielli in corallo orecchini gioielli, orecchini amazonite gioielli, Gioielli orecchini Larimar, Gioielli orecchini Milky Aquamarine, Gioielli orecchini Bule Aquamarine, Gioielli orecchini Charoite, Gioielli orecchini Chrysocolla Fynchenite, Gioielli orecchini in pietra di crisantemo, Gioielli orecchini purple Garnet, Jewelry Garnet d'oru, orecchini di garnet d'oru, orecchini di garnet d'oru. gioielli di orecchini, Gioielli orecchini in rodocrosite, orecchini Smithsonite, orecchini in sodalite, orecchini serpenti, orecchini TigerEye, orecchini in malachite, orecchini in malachite, orecchini in labradorite, orecchini in pietra di luna, orecchini in pietra di luna, orecchini verdi, orecchini verdi gioielli, orecchini d'opale gioielli, Orecchini in opale rosa gioielli, orecchini di perle gioielli, orecchini MOP a mosaico di Sheel gioielli, orecchini Tridacna gioielli, orecchini smaragdite gioielli, orecchini ammolite gioielli, tormalina rubellite gioielli orecchini apirite, orecchini sugilite gioielli, orecchini in sugilite, gioielli in Japer, gioielli in marmo. gioielli orecchini artzite, gioielli orecchini Obsidian, tè Gioielli di orecchini d'Ossidiana, Gioielli di orecchini d'Ossidiana di Ghiaccio, Gioielli di orecchini di Obsidian Colorful, Gioielli di orecchini di Tanzanite, Gioielli di orecchini d'Aventurine Verde, Gioielli di orecchini di Bule Aventurine, Gioielli di orecchini d'Olivine, Gioielli di orecchini di Nephrite è altri dispunibili.

    Gemstone Earring 28
    Caratteristiche di i gioielli di pietre preziose

    Caratteristiche di gioielli naturali di pietre preziose genuine: 

    L'inclusioni, i scratch è l'altri inclusi di gemstones naturali sò cultivati ​​​​in u prucessu di furmazione di centinaie di milioni d'anni. Tutti i gemstones naturali avarà qualchi difetti più o menu. Questu hè l'identificazione di gemstones naturali è gemstones artificiali. caratteristiche impurtanti. A quantità è a forma di e so inclusi determinanu u prezzu di a gemma. Ancu s'ellu ci sò qualchi picculi difetti in u so internu, ùn affetterà micca a so bellezza generale, ma hè una prova di ferru di gemstones naturali puri!


    Display di forza di a cumpagnia

    Shenzhen Hong Zheng tecnulugia limitata 

    Spicializatu in u sviluppu è a pruduzzione di 100% genuine gioielli di pietre preziose è avè u so propiu turchese;

    Specializatu in u tagliu di turchese è di diversi tipi di zona di fabbrica di gioielli di pietre preziose è avè travagliadori prufessiunali più di 50 persone 

    Specializatu in a fabbricazione di turchese è intarsiate di pietre preziose in l'area di fabbrica di gioielli d'argentu / d'oru. È avè travagliadori prufessiunali più di 50 persone 


    Bsed nantu à più di 30 anni di taglià e pietre preziose è di fà esperienze di gioielli di pietre preziose chì ponu furnisce migliaia di tipi diversi di gemme naturali genuine è gioielli d'argentu 925, d'oru di 14K è d'oru di 18K.  


    ZH Gems insiste nantu à l'usu di materiali d'alta qualità è tecnulugia avanzata per fabricà gemstone è ghjuvelli. Inoltre, monitoremu strettamente e pietre preziose lucidate è cuntrullemu a qualità è u costu di ogni prucessu di produzzione. Tuttu chistu guarantisci u pruduttu per avè alta qualità è prezzi competitivi favurevuli è dati di consegna pronta.


    Tagliate l'ordine per u Tiffany, QVC è HSN chì tutti consegnanu a quantità massiva di pietre preziose da a dimensione standard, a forma, a qualità da perle Turchese / Gemstone, cabochons è stile intagliatu.


    Sè avete bisognu di cumprà turchese naturali è pietre preziose, per piacè ùn esitate à cuntattateci. L'acquistu di turchese naturali è pietre preziose da noi vi purterà una qualità è prufitti inaspettatamente ricchi;

    Sè vo avete naturali turchese è gemstone bisognu di u nostru aiutu à cutà, per piacè cuntattateci direttamente, u nostru prufissiunali in turchese è gemstone chì u prucessu di taglio scuncherà è sorprenderà i clienti;

    Se i clienti anu bisognu di turchese è gioielli intarsiati d'oru o d'argentu, per piacè cuntattateci direttamente, u nostru squisitu prucessu di intarsia farà i clienti nostalgichi. 


    ZH Gems prufonda cunvinta chì finu à chì i clienti accunsenu cun noi Cù qualsiasi cuuperazione cummerciale, seremu un cumpagnu strategicu à longu andà o ancu una vita. I nostri patroni AnnaHe è JeamChen, i so clienti di l'affari di u primu ghjornu, sò sempre partenarii strategichi è amici intimi finu à 15 anni dopu. Basta à dumandà, ogni cliente piace à travaglià cù una sucietà cun un tali fondu culturale.


    ZH Gems hà una squadra di serviziu prufessiunale per risolve i prublemi per i clienti. Quistu annu, ci sò più di 10 culleghi in u nostru dipartimentu di vendita, tutti travaglianu duramente è serve i clienti di diverse regioni è culture in u mondu. Sè vo site un cliente prufessiunale, avemu sinceramente accoltu u vostru ordine, ogni compra di petra naturale, è l'acquistu di stile di gioielli intarsiati di petra naturale, Avemu da furnisce i clienti cù u serviziu più satisfacente è pensativu.


    Qualificazione


    Gemstone Earring 29                
    Gemstone Earring 30                
    Gemstone Earring 31                
    Gemstone Earring 32                

    Critiche di i clienti


    Gemstone Earring 33                

    L'annu hè 2012, cumencia à fà l'affari di gemstone, À quellu tempu cunnoscu l'area di gemstoneso menu. A maiò parte di u tempu imparu sempre più cunniscenze da u mo cliente. Per sta foto sò babbu è figliola inseme cù a mo figliola di 4 anni, chì venenu da a Germania, cumprà parechji perle diverse da a Cina per fà un pocu di artighjanali è arti. Ddu tempu aghju trovu più fatturi diffirenti per aiutà à tagliate e diverse perle di pietre preziose. Da quellu tempu à avà tutti i boni amichi.

    Gemstone Earring 34                

    A surella è u fratellu venenu da Tailanda, sò assai prufessiunali in gioielli di pietre preziose intarsiate d'argentu, ogni annu compranu alcune gemme diverse da a Cina. Semu i boni amichi è cumpagni di cummerciale.

    Gemstone Earring 35                

    U fratellu anzianu è ghjovanu chì venenu da u Mediu Oriente, Prima volta chì avemu scontru da Hongkong, Prima di scuntrà avemu inseme fà l'affari di perle d'agata 3 volte. Li scontru ci dicenu chì qualcunu dice chì a Cina hè assai barbara. Ascoltu è ridi, po li dumandu : « E noi ? Semu barbari ? Dicenu : « sì una bella signora ! Allora benvenutu Visita a Cina, quì a ghjente hè assai amica.


    I vantaghji di i ghjuvelli di pietre preziose

    Vantaghji di ghjuvelli naturali di gemstone:


    1. Rvatbolt:

    #1. Perchè: gemstones naturali sò varietà preziosi di gemstone; I gioielli di pietre preziose naturali sò duri, rari è preziosi,

    #2. Dunque: classicu, nobile, chì mostra statutu, resistente à l'attrito, spessu purtatu è spessu novu, cù a funzione di cullizzioni è a preservazione di u valore.

    #3. Tandu: purtalla ti face pare assai nobili è eleganti.

    #4.Vidite: i patrimonii anu un grande potenziale per a preservazione di u valore è l'apprezzazione; parechje celebrità è celebrità di l'affari portanu gioielli naturali di pietre preziose.


    2. Sensu:

    #1. Perchè: u significatu hè largu, u culore hè teneru è delicatu, è hè cunnisciutu com'è a "petra guardiana di l'amore" in i paesi occidentali; a petra di ricchezza.

    #2. Dunque: i gemstones naturali implicanu auspiciousness è bona furtuna; a saviezza è a fraternità ghjucanu u rolu di alluntanà i spiriti maligni, eliminendu i disastri è curà u dulore; a petra d'amore, chì rapprisenta a nubiltà è a bellezza, hà un certu rolu à prumove è riparà a relazione trà coppie è mariti è mòglie; fortuna prospera.

    #3. Allora: dopu avè purtatu, pò eliminà i disastri, alluntanà i spiriti maligni è assicurà a pace. Hè u culore di l'amore Venere chì mostra l'amore, chì mostra u vostru temperamentu nobile, pienu di luce elegante, tistimuniendu a dolcezza di l'amore; purtendu una nova speranza è cunfidenza in a vita,

    #4. Vede: Celebrità è celebrità utilizanu ghjuvelli naturali cum'è accessori per dà à e so amiche u megliu simbulu d'amore. In i tempi antichi, rapprisentava u culore di a nubiltà, è avà parechji novi sposi piace à sceglie un inseme di gemme naturali per portà quandu si maritanu.


    3. Dopu hi:

    #1. Perchè: culurita, gemma d'amore, culore luminoso, alta trasparenza, dura, cù effettu ochju di gattu

    #2. Per quessa: partendu u culore di a pelle è a robba, effittivamenti aumentà a rilazioni di u sessu cuntrariu, unicu pruduttu santu aristocraticu, mettite u culore di a pelle hè sana è bella, più mostra u gustu, micca faciule d'usà, spessu purtate è spessu nova; assai preziosu è raru

    #3. Allora: hè adattatu per diverse occasioni è pò esse assuciatu cù diversi vestiti. Aduprà vi aiuterà à guarì e ferite di l'amore è riduce i prublemi emotivi; mostrarà u vostru gustu persunale, aghjunghje punti à l'incantu è trasmette da generazione à generazione.

    #4. Avete vistu: parechje celebrità sceglie i ghjuvelli naturali per currisponde à a so robba; assai famìglie sceglienu anelli di topaziu cum'è rigali ancestrali per e so nuglie; hè diventatu un ghjuvellu populari in u mondu;


    4. Spiritualità:

    #1. Perchè: hà spiritualità, una petra di salute, è hà funzioni di assistenza sanitaria; hè cunnisciuta cum'è a "petra di a socializazione", è pò esorcizà i spiriti maligni.

    #2. Dunque: attrae ricchezza è ricchezza prusperu, hà proprietà piroelettriche è piezoelettriche, è libera ioni negativi; rinfurzà u campu magneticu persunale, elimina l'emozioni negattivi, è trattà e malatie oculari, amblyopia, asma, insomnia, etc.; purtalla aiuta à scuntrà persone nobili; esorcizza u male,

    #3. Allora: dopu avè purtatu, pudete esse prusperu è prusperu, pò prumove a circulazione di sangue, calmà i nervi è rilassate, prevene e malatie di l'aria condizionata, etc., vistimenti è cura di salute tumbà dui acelli cù una petra; porta bona furtuna.

    #4. Vede: i ghjuvelli naturali di gemstone hè u favuritu di parechje donne in u mondu; avà parechji travagliadori di l'uffiziu preferanu ghjuvelli naturali; in u terzu seculu in Auropa, u "Libru di l'Ali" registra chì l'usu di u polveru di topaz in u vinu hà un bonu effettu nantu à u trattamentu di e malatie oculari; U favuritu di a maiò parte di i travagliadori bianchi, u megliu rigalu per a famiglia hè gioielli naturali di gemstone, questu hè ancu una benedizzione è a pace di mente!


    Bitt
    Nimu iarletcrehi Gone
    Basta à lasciate u vostru email o u vostru numeru di telefunu in a forma di cuntattu per pudè mandà un preventivu gratuitu per a nostra larga gamma di disinni!
    Ià pacPurnt

    Shenzhen Hongzheng Technology Co., Ltd. hè stata fundata in Shenzhen, Cina in ghjugnu 2010.

    A marca creativa "ZHGems" hè un fabricatore specializatu in a produzzione di 10% naturali

    è ghjuvelli puri, ghjuvelli puri Yuhe.

    CONTACT US

    Cuntattu: AnnaHe  

    Mobile: +86 13751114848

    Wechat: +86 13751114848

    WhatsApp: +86 13751114848

    Introduction deter: info@TurquoiseChina.com

    Indirizzu di fabbrica: Guangjingtou, District Qingxi, Dongguan City, China.

    Vede a sorpresa, per piacè cunsultate i nostri clienti.



    Customer service
    detect