loading

ZH Gems - Fornitori di Pietra Turchese è Cumpagnia di Pietre Preziose di Gioielli Turchese Ingrossu Dapoi 2010 

Pac
Pac
Gemstone Bangle 1
Gemstone Bangle 2
Gemstone Bangle 3
Gemstone Bangle 4
Gemstone Bangle 5
Gemstone Bangle 6
Gemstone Bangle 1
Gemstone Bangle 2
Gemstone Bangle 3
Gemstone Bangle 4
Gemstone Bangle 5
Gemstone Bangle 6

Gemstone Bangle

Dopu hi:
multi
Socreec:
1 - 100 (Pezzi): 5 (ghjorni), 101 - 5000 (Pezzi): 15 (ghjorni), 5001 - 50000 (Pezzi): 30 (ghjorni),>50000 (Pieces): Negoziabile (ghjorni)
Ampsa:
US $ 50/Pieces, 1 Piece (Min. Di)
spedizione:
Per tesi cia
Ià rspoe:
Rvatnotte (qualchè. Ordine: 1000 Pezzi), Imballaggio persunalizatu (Min. Ordine: 1000 Pezzi), persunalizazione grafica (Min. Di: 1000 nt)

    oops ...!

    Nisuna dati di u produttu.

    Vai à a pagina di a pagina
    Pagini:
    Quantità
    Scontu
    Prezzo

    Gemstone Bangle 7

    Zona di gemstone

    Special insenutu generale Diversi tai materiali turchese è di gemstone, colline, collane, brillanti è zona di gioielia argentina è gemme in zona spagnola è gemme in zona spagnola. 

    Amabilmente mi mandate u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu à calculà u megliu prezzu di costu per voi.

    Wency oem è ordine odm.

    OEM&Serviziu ODM


    • OEM / ODM hè accettatu.

    • Pudete sceglie i nostri disegni o furnisce opere d'arte per a persunalizazione.

    • U logò persunalizatu è l'etichetta sò accettabili.

    • sparta i vostri pinsamenti, travaglieremu inseme per i novi disegni.


    Stile Bangle:

    Gemstone Bangle di solitu Fà: 

    1. BAGGIA DI BAGNA:

    Hè intornu à Forma, Significatu Felicità cumpletta, Dunque chì si chjama Betting Bracciale, chjamatu bar round.

    2. CRAFT BANKLE:

    Diversi formi, è sfarenti mudelli anu significati diversi.

    3. Bangle cuncubine: 

    U concubine u bangleis una forma ligeramente ronda, chì si adatta à u polso umanu è hè più còmode di purtalla.

    4. Bangle Pace: 

    Pace Banglemeans paci è sicurità. Stu tipu di bangolivero è materiale. L'anellu esternu hè round è l'anellu internu hè flat. Si adatta bè cù a pelle è hè adattatu per e persone di tutte l'età di portà.

    5.Mangong bellezza bangle:

    Stu tipu di bangleis assai magre è exquisite. U Banglewith un duru circondu hè decoratu nantu à u polzu, è pò ancu mostrà a bellezza di u stile. Adatta per e ragazze magre.

    6. Bei Gong Bangle: 

    Stu tipu di banglepay attenti à i bordi è i cantoni, chì hè u rappresentante di Bei Gong. In ligna cù u temperamentu bruttu di u nordu.

    7. Twist Bangle: 

    Hè fattu di mudelli torciati nantu à a superficia di un banglelike round u bracciale di benedizzione, chì hè u rappresentante di a fine di u bracciale. I braccialetti torciati sò caru è unichi, in particulare per evità i bumps.

    8. Mandarin Duck Bangle: 

    I braccialetti di l'anatra mandarina sò appiccicati cù mudelli di culore simili o cumplementari simili, è i stili ùn sò micca rigidi. Sbuscola amore di lumi è eterna, è ancu simpolice a mutazione di e cose bè.

    9. Bangle d'oru:

    E gemme naturali sò decorate cù inlays d'oru. In generale, dopu chì i braccialetti di Jade sò accidentalmente rotti o anu altri difetti artificiali, sò inlaid cù metallu per rimedià o copre sti prublemi. Micca solu l'effettu rimediu hè ghjuntu, ma ancu u sensu di designu hè aghjuntu, chì hè più moda.



    Gemstone Bangle 8

    Gemstone Bangle 9

    Gemstone Bangle 10

    Gemstone Bangle 11

    Gemstone Bangle 12

    Gemstone Bangle 13

    Materiale gemma

    Gembrate Jewelerusual Jewellerusu Considerate sti materiali di gioielli di scultura di rigalu, a cpernu rutilatu Quartz Giusti Bangle, GHOSTSPHIL BANKLY; Phantom Cristal Quartz Jewely, Falanium razzata Quartz Rautilà Quartz Bangle Gioielli, Furilatu Giva Ghjudeva Quartz Bangle Gioielli, Rutilatu Ghjudei di Ghjudeva, rossu Quartz Banglejewelry, citrina Banglejely, Ametyst Banglejely, Amettyst Banglejelry, Amettrice Banglejel Chalqargia bangle biscelle, gioielli Angelle bangle, calce lazuli backle jewelry, melthaea banglejeling, melthaea banglejeling, melthae banglejeling, melthae banglejeling, melthae banglejeling, melthae banglejeling, melthae banglejeling, melthae banglejeling, melthae banglejeling, melthaea banglejeling, play Lazuli Banglejel &, Bangla di Bangle di aquamarine di Milky Ricu, bule aquamarine bangle gioielli, cheroite Bangle Jewelry, ChrysheColla FINNEK BANGLE BANGLE BANGLE BANKEELLERE BANKEELLY BAXELLY BACKELLY BANKEELLY BANGLE , Mascemi di bangle di sodalite, serpente bangle, tigereeye backbe, malactalite ghjuvelli, ebreu opal Banglejlewelry, Shrel Banglejelwelry, PEARL Banglejelry, Sheel Moiic Mop Banglejely, Tridacna Banglejely, Tridacna Banglejelry, Smergdite Banglejelry, smmaline rubinry apyrielry, jadilite bangle gioielli, tè issidian banke gioielry, goixian Bangle Jejeelry, ghiaccio Ibrey ghjuvelli, gioielli ibriani , Tanzellite Bangle Jeoie,


    Gemstone Bangle 14
    Caratteristiche di ghjuvelli Gemstone

    Caratteristiche di ghjustielli di Gemstone di Gemstone Naturale: 

    L'incruzione, graffi è l'altri inclusioni di Gemstone naturali sò cresciuti in u prucessu di furmazione di e milioni di anni. Tutte e gemme naturali anu qualchì difettu più o menu. Questa hè l'identificazione di e gemme naturali è gemme artificiali. caratteristiche impurtanti. A quantità è a forma di e so inclusioni determinanu u prezzu di u gemstone. Ancu s'ellu ci sò qualchi piccule difetti in u so internu, ùn afectatore a so bellezza generale, ma hè una prova di ironclamia di e gemme naturali pura!


    Visualizazione di a Forza di a Cumpagnia

    Shenzhen Hong ZhenD Tecnulugia Limited 

    Specializatu in u sviluppu è pruduce 100% ghjuvelli gemmici di gomma è anu a propria mina turchese;

    Specializatu in tagliata turchese è una zona di gemme gemma di gemme gemme è avè i travagliadori prufessiunali più di 50 persone. 

    Specializatu à fà turchinu è Gemstone Inlay Silver Silver Area di Fabbrica di Gemma.U anu travagliadori prufessiunali più di 50 persone. 


    Bsed on the 30 anni tagliate gemstone è facci spusali di gemmoscosa di ghjuvelli chì ponu millaiels sferenti derne è inlay 925Silver, 14kgold è18k  


    Gemme ZH insiste à l'usu di i materiali d'alta qualità è tecnulugia avanzata per fabricà gemine è ghjuvelli. Inoltre, eramu correttamente monitorà Gemstone è cuntrullanu a qualità è u costu di ogni prucessu di produzzione. Tuttu questu guarantisce u pruduttu per avè i prezzi di cumpetizione di alta qualità è favorevule di i prezzi è i dati di consegna pronta.


    Truvate l'ordine di a Tiffany, QVC è HSN chì tutte e spedizione a quantità di quantità di massa, forma, di qualità è gemstone è di stile ghjetti è scultu.


    Sè avete bisognu di cumprà turchinu naturale è gemma, per piacè ùn esitate à cuntattateci. Aghjroghji turchetti naturali è Gemstone di noi vi purtà una qualità è i profitti in pocu primore;

    S'è avete turchinu naturali è Gemstone hà bisognu di u nostru aiutu di cattà, Per piacè cuntattani direti direttamente, u nostru prufessiunale in i clienti di taglio è sorpresa i clienti;

    Se i Customani anu bisognu à turchinu è Gemstone incadiziunali oru o d'argentu, cuntattoi direttire, u pru prucessu di intray exquisite a vostra cumplezzazione nostre nostalgiche. 


    Zh gemme profundamente cunvintava quantunque i clienti d'accordu cun noi cù qualsiasi cooperazione cummerciale, seremu un termini longu o ancu un cumpagnu strategicu. I nostri zzzeri è ghjemuchenia, u so primu clienti di cummercializazione di u primu ghjornu, sò sempre partenarii strategichi è amichi stretti finu à u 15 anni dopu. Basta dumandà, ogni cliente piace à travaglià cun una sucità cun un fondu tali un fondu culturale.


    I zh gemme hà un squadra di serviziu prufessiunale per risolve prublemi per i clienti.these Anu, ci sò più di 10 culleghi in u nostru dipartimentu di vendita, di diverse regioni è cultivi in ​​u mondu sanu. Se sì un cliente prufessiunale Benvenutu u vostru ordine, compra qualsiasi compra di pietra naturale, qualsiasi una pietra in pietra naturale di pietra intade gioie, prendreveremu u serviziu più calculu è pensativu.


    Qualification


    Gemstone Bangle 15         
    Gemstone Bangle 16         
    Gemstone Bangle 17         
    Gemstone Bangle 18         

    Revue di Clienti


    Gemstone Bangle 19         

    L'annu hè 2012 Cuminciare à fà a impresa di gemstone, à questu tempu chì cunnoscu u zone di gemstone menu. A maiò parte di u tempu mi leamanu più è più cunniscenza da u mo cliente. Per sta foto chì sò babbu è figlia cù e 1 figlia inseme cù e 1 4 anni, venuri anziana, chì venenu in Germania, cum cumprà alcuni fatte diverse da a china per fà alcune morta è d'arte. Quella volta mi trova più fatti sfarenti per aiutà à tagliate i diversi perle gemstone. Da questu tempu à avà tutti i boni amici.

    Gemstone Bangle 20         

    A surella è u fratellu venenu da abaia, sò assai prufessiunali in ghjuvelli di gemstone d'argento inlay, ogni annu chì compra alcune diverse gemmeoni da China. Semu i boni amici è i partenarii d'affari.

    Gemstone Bangle 21         

    U fratellu vechju è ghjovanu vene da u Mediu Oriente, prima di scuntrà si à Hongkong, prima di scuntrà noi inseme l'affari di l'età di l'età. I scontru chì ci dicenu chì qualcunu dicenu chì a China A ghjente hè assai barbarosa. Sentu è risate, allora dumandate: "Cumu noi di noi? Semu barbuosu?" Dicenu: "Sta bella signora!" A visita cusì Benvenuti Cina, quì a ghjente hè assai amità.


    Vantaghji di ghjuvelli gemstone


    Vantaghji di ghjuvelli di gemstone naturali:


    1. Varietà:

    # 1. Perchè: i gemelli naturali sò varietà di gemstone preziose; I ghjuvelli di Gemstone Naturale hè dura, rara è preziosa,

    # 2. Per quessa: classicu, noble, mostrendu statutu, resistente à a riction, spessu purtata è spessu nova, cù a funzione è a priservazione di valore.

    # 3. Allora: purtendu ti face vede assai nobile è elegante.

    # 4. Vede: Heilomi anu un grande putenziale per a priservazione di valore è apprezzazione; Parechje celebrità è celebrici di cummerciale portanu ghjuvelli di gemstone naturali.


    2. Significatu:

    # 1. Perchè: u significatu hè luntanu righjuntu, u culore hè testatore è dilate, hè sandy cum'è a "pietra gois amatore di amore" in paesi occidomentali; A Pietra di Ricchezza.

    # 2. Dunque: I Gemstonesi naturali Implicate auspicious è bona furtuna; A saviezza è a fraternità ghjucanu u rolu di guardà i spiriti maligni, eliminendu i disastri è u dolore di curazione; A Pietra Di Amore, Rappartezza noblenziu è a bellezza, hà un certu rolu in prumove è riparendu a relazione trà coppLe è mariti è licenza; furtuna pruspera.

    # 3. Allora: dopu à u porta, pò eliminà i disastri, guardate i spiritu meli è assicurà. Hè u culore di l'amore venendu l'amore, mostre u vostru temperamentu nobile, pienu di luce elegante, tremu di amabili di amassi; purtendu una nova speranza è cunfidenza in a vita,

    # 4. Vede: Celebrità è i celebriti utilizanu i ghjuvelli naturali cum'è accessori per dà a so amica u megliu token d'amore. In tempi antichi, hà riprisentatu u culore di a nimaintà, è avà parechji appincenti piace à sceglie un inseme di gemme naturali per veste quandu si maritanu.


    3. Culore:

    # 1. Perchè: Culolitu, amma gem, culore luminoso, alta trasparenza, duru, cù gattu ochju Eye Effect

    # 2. Per quessa: partite da u culore di a pelle è aumentà in modu effittivamenti a relazione di u sesso oppostu, situatu u culore aristocratatu, sintate u culore aristocratà è bella, più mostranu u gustu, micca faciule d'usura, spessu indita è spessu nova; assai preziosu è raru

    # 3. Allora: Hè adattatu per diverse occasioni è pò esse abbinata cù ropa sfarente. U vestitu vi aiuterà a guarisce e ferite d'amore è reduce prublemi emotivi; Hà da mustrà u vostru gustu persunale, aghjunghje punti à u carcellu è passà in generazione in generazione.

    # 4. Vede: Molte celebrità sceglienu i ghjuvelli naturali per currisponde à a so robba; Parechje famiglie sceglianu topa di topa cum'è rigali ancestrali per e so figliole hè diventatu una ghjuvelli popolari intornu in u mondu;


    4. Spiritualità:

    # 1. Perchè: Hà a spiritualità, una petra di salute, è hà a funziongine di a salute; Hè cunnisciutu cum'è a "Pietra di a socizzazione" Pò finisce esorrisce miligiu i spiritu.

    # 2. Dunque: Attira Riccheza è prusperu ricchezza, averti proprietà pyrelectriche è speciasasi ioni negative; I pretthi Campu Magneticu Persunale, elimina l'emozioni negati, è vi traccia e malatie eye, Amblyopia, Ashma, l'insomnia, ecc.; purtendu si aiuta à scuntrà a ghjente nobile; exorcise mal e male,

    # 3. Allora: dopu à voi purtate, pudete esse prusperi è pruposti, pò prumove a circulazione di sangue, postu e mutivi in ​​cuntive, indiennente è salute; purtà una bona furtuna.

    # 4. Vede: Gioielli di Gemstone Naturale hè u Preferitu di parechji signore in u mondu; avà parechji travagliadori d'uffiziu preferiscenu ghjuvelli naturali; À l'usdu seculu in Europa, u "libru di a polder Incea in vinu in u vinu hà un bonu effettu nant'à u trattamentu di e malatie elle; U preferitu di i travagliadori collari più bianchi, u megliu rigalu per a famiglia hè gembriche di gemmone naturale, chì hè ancu un benedizzione è paci!


    Gemstone Bangle 22

    Zona di pietre preziose

    Speciale in genuine naturali diversi tipi Turchese è pietre preziose Materiale ruvido, perle, cabochons, intagliati, collana, bracciale è bracciale, pendenti, orecchini, anelli è stile di moda turchese è pietre preziose intarsiate argentu / zona di gioielli d'oru 

    Per piacè mandatemi u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu calculà u megliu prezzu di costu per voi.

    Accolta l'ordine OEM è ODM.

    OEM&Portcregangn


    • OEM / ODM hè accettatu.

    • Pudete sceglie i nostri disinni o furnisce i so opere d'arte per a persunalizazione.

    • U logu è l'etichetta persunalizati sò accettabili.

    • Condividi i vostri pinsamenti, avemu da travaglià inseme per novi disinni.


    Stile di braccialetti di gemme:

    Gemstone Bangle di solitu fà cum'è: 

    1. Bracciale di benedizzione:

    Hè in forma tonda, chì significheghja felicità cumpleta, per quessa hè chjamata bracciale di benedizzione, ancu chjamata barra tonda.

    2. Bracciale artigianale:

    diverse forme, è mudelli diffirenti anu significatu diffirenti.

    3. Bracciale Concubine: 

    U bracciale Concubine hè una forma ligeramente tonda, chì si adatta à u polsu umanu è hè più còmode di portà.

    4. Bracciale di pace: 

    Bracciale di pace significa pace è sicurità. Stu tipu di braccialetti salva u travagliu è u materiale. L'anellu esternu hè tondu è l'anellu internu hè pianu. Si adatta bè cù a pelle è hè adattatu per e persone di tutte l'età.

    5. Nangong Beauty Bangle:

    Stu tipu di bracciale hè assai magre è exquisite. U bracciale cù un circhiu magre hè decoratu nantu à u polsu, è pò ancu vede a bellezza di u stilu. Adatta à e ragazze magre.

    6. Bracciale Bei Gong: 

    Stu tipu di bracciale presta attenzione à i bordi è i cantoni, chì hè u rappresentante di Bei Gong. In ligna cù u temperamentu bruttu di u nordu.

    7. Bracciale Twist: 

    Hè fattu di mudelli torciati nantu à a superficia di un bracciale tondu cum'è a bracciale di benedizzione, chì hè u rapprisentante di u travagliu fine in a bracciale. I braccialetti Twist sò caru è unichi, soprattuttu per evità i bumps.

    8. Bracciale à l'anatra mandarina: 

    I braccialetti di l'anatra mandarina sò assuciati cù mudelli di culore simili o solu cumplementarii, è i stili ùn sò micca rigidi. Simbulizeghja a lealtà è l'amore eternu, è simbulizeghja ancu l'accoppiamentu di e cose boni.

    9. Bracciale d'oru:

    I gemstones naturali sò decorati cù intarsi d'oru. In generale, dopu chì i braccialetti di jade sò accidentalmente rotti o avè altri difetti artificiali, sò incrustati di metallu per rimedià o copre sti prublemi. Ùn hè solu l'effettu rimediu hè ottenutu, ma ancu u sensu di designu hè aghjuntu, chì hè più di moda.



    Gemstone Bangle 23

    Gemstone Bangle 24

    Gemstone Bangle 25

    Gemstone Bangle 26

    Gemstone Bangle 27

    Gemstone Bangle 28

    Materiale per braccialetti di gemme

    Gemstone bangle jewelryusual fassi questi materiali: gioielli di bracciale di quartz rutilatu coloratu, gioielli di bracciale di quartz rutilatu di rame, gioielli di bracciale di quartz fantasma; Braccialetti di quarzo di cristalli fantasma, Gioielli di braccialetti di quartz rutilatu d'oru, Gioielli di braccialetti di quartz rutilatu di titaniu, Gioielli di braccialetti di quartz rutilati verdi, Gioielli di braccialetti di quartz rutilatu viola, Gioielli di braccialetti di quartz rutilatu biancu, Gioielli di braccialetti di quartz rutilatu Bule, Gioielli di quartz rutilati neri, Braccialetti di quartz rutilati neri Braccialetto di quarzo, gioielli in citrino, gioielli in ametista, gioielli in ametrino, gioielli in quarzo fragola, gioielli in quarzo rosa di Madagascar, gioielli in kyanite, gioielli in cristalli, gioielli in agata, gioielli in braccialetti in agata, gioielli in braccialetti in jaspe oceanu, gioielli in erba, braccialetti in agata Sakura Bracciale in calcedonia blu, gioielli in bracciale in Angelite, gioielli in bracciale in aquaprase, gioielli in bracciale in Calcedony, gioielli in bracciale in calcedonio, gioielli in bracciale in Lapislazuli, gioielli in bracciale in ambra, gioielli in corallo, gioielli in corallo, Melithaea Ochracea, gioielli in bracciale in corallo, gioielli in corallo, gioielli in amazonie Braccialetto di gioielli di acquamarina lattea, gioielli di braccialetti di Bule Aquamarine, gioielli di braccialetti di Charoite, gioielli di braccialetti di Chrysocolla Fynchenite, gioielli di braccialetti di petra di crisantemo, gioielli di braccialetti di granate viola, gioielli di braccialetti di granate di mandarino aranciu, gioielli di braccialetti di granati rossi, gioielli di braccialetti di sabbia d'oru, braccialetti di sabbia d'oro Braccialetti Smithsonite, Braccialetti in sodalite, Braccialetti in serpentina, Braccialetti TigerEye, Braccialetti in malachite, Braccialetti in labradorite, Braccialetti in pietra di luna, Braccialetti in Jet, Braccialetti in smeraldi, Braccialetti in jadeite verde chiaru, Braccialetti in opale, Braccialetti in opale Perlejeleria, Howel Bangleic MOP Banglejelry, Trignace Banglejelry, Tranagdite Banglejelry, smmaline rubellone gioielli Bangle, Jadeite-quarzite Bangle Joiellry, Sugilite Bangle Joixle Gioielli, Gioielli Bangle Idiane, Gioielli di braccialetti di Obsidian di Ghiaccio, Gioielli di braccialetti di Obsidian Colorful, Gioielli di braccialetti di Tanzanite, Gioielli di braccialetti di Aventurine Verde, Gioielli di braccialetti di Bule Aventurine, Gioielli di braccialetti Olivine, Gioielli di braccialetti di Nephrite è altri dispunibili.


    Gemstone Bangle 29
    Caratteristiche di i gioielli di pietre preziose

    Caratteristiche di gioielli naturali di pietre preziose genuine: 

    L'inclusioni, i scratch è l'altri inclusi di gemstones naturali sò cultivati ​​​​in u prucessu di furmazione di centinaie di milioni d'anni. Tutti i gemstones naturali avarà qualchi difetti più o menu. Questu hè l'identificazione di gemstones naturali è gemstones artificiali. caratteristiche impurtanti. A quantità è a forma di e so inclusi determinanu u prezzu di a gemma. Ancu s'ellu ci sò qualchi picculi difetti in u so internu, ùn affetterà micca a so bellezza generale, ma hè una prova di ferru di gemstones naturali puri!


    Display di forza di a cumpagnia

    Shenzhen Hong Zheng tecnulugia limitata 

    Spicializatu in u sviluppu è a pruduzzione di 100% genuine gioielli di pietre preziose è avè u so propiu turchese;

    Specializatu in u tagliu di turchese è di diversi tipi di zona di fabbrica di gioielli di pietre preziose è avè travagliadori prufessiunali più di 50 persone 

    Specializatu in a fabbricazione di turchese è intarsiate di pietre preziose in l'area di fabbrica di gioielli d'argentu / d'oru. È avè travagliadori prufessiunali più di 50 persone 


    Bsed nantu à più di 30 anni di taglià e pietre preziose è di fà esperienze di gioielli di pietre preziose chì ponu furnisce migliaia di tipi diversi di gemme naturali genuine è gioielli d'argentu 925, d'oru di 14K è d'oru di 18K.  


    ZH Gems insiste nantu à l'usu di materiali d'alta qualità è tecnulugia avanzata per fabricà gemstone è ghjuvelli. Inoltre, monitoremu strettamente e pietre preziose lucidate è cuntrullemu a qualità è u costu di ogni prucessu di produzzione. Tuttu chistu guarantisci u pruduttu per avè alta qualità è prezzi competitivi favurevuli è dati di consegna pronta.


    Tagliate l'ordine per u Tiffany, QVC è HSN chì tutti consegnanu a quantità massiva di pietre preziose da a dimensione standard, a forma, a qualità da perle Turchese / Gemstone, cabochons è stile intagliatu.


    Sè avete bisognu di cumprà turchese naturali è pietre preziose, per piacè ùn esitate à cuntattateci. L'acquistu di turchese naturali è pietre preziose da noi vi purterà una qualità è prufitti inaspettatamente ricchi;

    Sè vo avete naturali turchese è gemstone bisognu di u nostru aiutu à cutà, per piacè cuntattateci direttamente, u nostru prufissiunali in turchese è gemstone chì u prucessu di taglio scuncherà è sorprenderà i clienti;

    Se i clienti anu bisognu di turchese è gioielli intarsiati d'oru o d'argentu, per piacè cuntattateci direttamente, u nostru squisitu prucessu di intarsia farà i clienti nostalgichi. 


    ZH Gems prufonda cunvinta chì finu à chì i clienti accunsenu cun noi Cù qualsiasi cuuperazione cummerciale, seremu un cumpagnu strategicu à longu andà o ancu una vita. I nostri patroni AnnaHe è JeamChen, i so clienti di l'affari di u primu ghjornu, sò sempre partenarii strategichi è amici intimi finu à 15 anni dopu. Basta à dumandà, ogni cliente piace à travaglià cù una sucietà cun un tali fondu culturale.


    ZH Gems hà una squadra di serviziu prufessiunale per risolve i prublemi per i clienti. Quistu annu, ci sò più di 10 culleghi in u nostru dipartimentu di vendita, tutti travaglianu duramente è serve i clienti di diverse regioni è culture in u mondu. Sè vo site un cliente prufessiunale, avemu sinceramente accoltu u vostru ordine, ogni compra di petra naturale, è l'acquistu di stile di gioielli intarsiati di petra naturale, Avemu da furnisce i clienti cù u serviziu più satisfacente è pensativu.


    Qualificazione


    Gemstone Bangle 30                
    Gemstone Bangle 31                
    Gemstone Bangle 32                
    Gemstone Bangle 33                

    Critiche di i clienti


    Gemstone Bangle 34                

    L'annu hè 2012, cumencia à fà l'affari di gemstone, À quellu tempu cunnoscu l'area di gemstoneso menu. A maiò parte di u tempu imparu sempre più cunniscenze da u mo cliente. Per sta foto sò babbu è figliola inseme cù a mo figliola di 4 anni, chì venenu da a Germania, cumprà parechji perle diverse da a Cina per fà un pocu di artighjanali è arti. Ddu tempu aghju trovu più fatturi diffirenti per aiutà à tagliate e diverse perle di pietre preziose. Da quellu tempu à avà tutti i boni amichi.

    Gemstone Bangle 35                

    A surella è u fratellu venenu da Tailanda, sò assai prufessiunali in gioielli di pietre preziose intarsiate d'argentu, ogni annu compranu alcune gemme diverse da a Cina. Semu i boni amichi è cumpagni di cummerciale.

    Gemstone Bangle 36                

    U fratellu anzianu è ghjovanu chì venenu da u Mediu Oriente, Prima volta chì avemu scontru da Hongkong, Prima di scuntrà avemu inseme fà l'affari di perle d'agata 3 volte. Li scontru ci dicenu chì qualcunu dice chì a Cina hè assai barbara. Ascoltu è ridi, po li dumandu : « E noi ? Semu barbari ? Dicenu : « sì una bella signora ! Allora benvenutu Visita a Cina, quì a ghjente hè assai amica.


    I vantaghji di i ghjuvelli di pietre preziose


    Vantaghji di ghjuvelli naturali di gemstone:


    1. Rvatbolt:

    #1. Perchè: gemstones naturali sò varietà preziosi di gemstone; I gioielli di pietre preziose naturali sò duri, rari è preziosi,

    #2. Dunque: classicu, nobile, chì mostra statutu, resistente à l'attrito, spessu purtatu è spessu novu, cù a funzione di cullizzioni è a preservazione di u valore.

    #3. Tandu: purtalla ti face pare assai nobili è eleganti.

    #4. Vede: i patrimonii anu un grande potenziale per a preservazione di u valore è l'apprezzazione; parechje celebrità è celebrità di l'affari portanu gioielli naturali di pietre preziose.


    2. Sensu:

    #1. Perchè: u significatu hè largu, u culore hè teneru è delicatu, è hè cunnisciutu com'è a "petra guardiana di l'amore" in i paesi occidentali; a petra di ricchezza.

    #2. Dunque: i gemstones naturali implicanu auspiciousness è bona furtuna; a saviezza è a fraternità ghjucanu u rolu di alluntanà i spiriti maligni, eliminendu i disastri è curà u dulore; a petra d'amore, chì rapprisenta a nubiltà è a bellezza, hà un certu rolu à prumove è riparà a relazione trà coppie è mariti è mòglie; fortuna prospera.

    #3. Allora: dopu avè purtatu, pò eliminà i disastri, alluntanà i spiriti maligni è assicurà a pace. Hè u culore di l'amore Venere chì mostra l'amore, chì mostra u vostru temperamentu nobile, pienu di luce elegante, tistimuniendu a dolcezza di l'amore; purtendu una nova speranza è cunfidenza in a vita,

    #4. Vede: Celebrità è celebrità utilizanu ghjuvelli naturali cum'è accessori per dà à e so amiche u megliu simbulu d'amore. In i tempi antichi, rapprisentava u culore di a nubiltà, è avà parechji novi sposi piace à sceglie un inseme di gemme naturali per portà quandu si maritanu.


    3. Dopu hi:

    #1. Perchè: culurita, gemma d'amore, culore luminoso, alta trasparenza, dura, cù effettu ochju di gattu

    #2. Per quessa: partendu u culore di a pelle è a robba, effittivamenti aumentà a rilazioni di u sessu cuntrariu, unicu pruduttu santu aristocraticu, mettite u culore di a pelle hè sana è bella, più mostra u gustu, micca faciule d'usà, spessu purtate è spessu nova; assai preziosu è raru

    #3. Allora: hè adattatu per diverse occasioni è pò esse assuciatu cù diversi vestiti. Aduprà vi aiuterà à guarì e ferite di l'amore è riduce i prublemi emotivi; mostrarà u vostru gustu persunale, aghjunghje punti à l'incantu è trasmette da generazione à generazione.

    #4. Avete vistu: parechje celebrità sceglie i ghjuvelli naturali per currisponde à a so robba; assai famìglie sceglienu anelli di topaziu cum'è rigali ancestrali per e so nuglie; hè diventatu un ghjuvellu populari in u mondu;


    4. Spiritualità:

    #1. Perchè: hà spiritualità, una petra di salute, è hà funzioni di assistenza sanitaria; hè cunnisciuta cum'è a "petra di a socializazione", è pò esorcizà i spiriti maligni.

    #2. Dunque: attrae ricchezza è ricchezza prusperu, hà proprietà piroelettriche è piezoelettriche, è libera ioni negativi; rinfurzà u campu magneticu persunale, elimina l'emozioni negattivi, è trattà e malatie oculari, amblyopia, asma, insomnia, etc.; purtalla aiuta à scuntrà persone nobili; esorcizza u male,

    #3. Allora: dopu avè purtatu, pudete esse prusperu è prusperu, pò prumove a circulazione di sangue, calmà i nervi è rilassate, prevene e malatie di l'aria condizionata, etc., vistimenti è cura di salute tumbà dui acelli cù una petra; porta bona furtuna.

    #4. Vede: i ghjuvelli naturali di gemstone hè u favuritu di parechje donne in u mondu; avà parechji travagliadori di l'uffiziu preferanu ghjuvelli naturali; in u terzu seculu in l'Auropa, u "Libru di l'Ali" registra chì l'usu di u topaziu in u vinu hà un bonu effettu nantu à u trattamentu di e malatie oculari; U favuritu di a maiò parte di i travagliadori bianchi, u megliu rigalu per a famiglia hè gioielli naturali di gemstone, questu hè ancu una benedizzione è a pace di mente!


    Bitt
    Nimu iarletcrehi Gone
    Basta à lasciate u vostru email o u vostru numeru di telefunu in a forma di cuntattu per pudè mandà un preventivu gratuitu per a nostra larga gamma di disinni!
    Customer service
    detect