loading

ZH Gems - Fornitori di Pietra Turchese è Cumpagnia di Pietre Preziose di Gioielli Turchese Ingrossu Dapoi 2010 

Pac
Pac
×

Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie

Colore: Red, arancia-rossi, arancia, arancia-verde, giallo, verdi, verdi, verdi, blu, blu-viole, viola e culore naturale dispunibule
Dimensione: qualsiasi ghjuvellu di disignu gemme dispunibili
Tempu di Lead: Usuale 3-7days, pudemu discutiri
SAMPLES: U solitu 3 ghjorni dispunibili
Spedizioni: da UPS / FedEx dispunibule
Personalizazione: OEM è ODM dispunibule
Capacità di furnimentu: 999999PS per un stile / mese dispunibule
MoQ: U solitu 100pcs è parlendu dispunibule
Tempu di consegna: 5 settimane
Portu di Consegna: Shenzhen
Articulu di u prezzu: USD $ 5 à USD $ 500 per un stile, è seguitate u costu dispunibule
Way Way: T / T; PayPal; Western Union disponibile
Applicazione: Collezione di marità / Memoriale / Collezione / Gift / Crafts / Birthday / di San Valentinu di a moda è l'altri


Zona di gemstone 

 Special insenutu generale Diversi tai materiali turchese è di gemstone, colline, collane, brillanti è zona di gioielia argentina è gemme in zona spagnola è gemme in zona spagnola. 

 Amabilmente mi mandate u disignu, pudemu fà u listessu cum'è u disignu è hè megliu à calculà u megliu prezzu di costu per voi.

  Wency oem è ordine odm.

OEM&Serviziu ODM

◆ OEM&Serviziu ODM

• OEM / ODM hè accettatu.
• Pudete sceglie i nostri disegni o furnisce opere d'arte per a persunalizazione.
• U logò persunalizatu è l'etichetta sò accettabili.
• sparta i vostri pinsamenti, travaglieremu inseme per i novi disegni. 

Braccigna Gem Stile

◆ Gemstone Bracelet Usuale fà cum'è:  

1. Bracciale semplice semplice:
U stilu più minimu di braccialetti strisciati cù gemme.
2. Bracciale Style Style:
Sembra una cinturina, cù gemme nantu à a cinta, di solitu cun un grande gemma o una catena di picculi gemme à mezu.
3. CANTA DI CHAIN:
U stilu di bracciale hè carattarizatu da u shart chì u bracciu hè un catenaere senza altre decorazioni, chì hè relativamente simplice è atmosferica.
4. Bracciale di u ventu:
A caratteristica hè chì un bracciale hè impannatu duie volte più, chì crea un impattu visuale è face u polso più slender.
5. Bracciale di pezza:
Braccialetti di pedificati fatti di e gemme naturali in diverse forme è taglia.
6. Gemma incarcerata di bead braccialetti:
braccialetti incerti preparati dopu a incisione di diverse gemme naturali in diverse forme è dimensioni.

Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 1


Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 2

Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 3

Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 4

Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 5

Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 6

Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 7
Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 8






Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 9

Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 10

Ghjuvelli di gemstone Caratteristiche


Caratteristiche di ghjustielli di Gemstone di Gemstone Naturale:
L'incruzione, graffi è l'altri inclusioni di Gemstone naturali sò cresciuti in u prucessu di furmazione di e milioni di anni. Tutte e gemme naturali anu qualchì difettu più o menu. Questa hè l'identificazione di e gemme naturali è gemme artificiali. caratteristiche impurtanti. A quantità è a forma di e so inclusioni determinanu u prezzu di u gemstone. Ancu s'ellu ci sò qualchi piccule difetti in u so internu, ùn afectatore a so bellezza generale, ma hè una prova di ironclamia di e gemme naturali pura!  




  


Profil di Cumpagnia

Shenzhen Hong ZhenD Tecnulugia Limited 

Specializatu in u sviluppu è pruduce 100% ghjuvelli gemmici di gomma è anu a propria mina turchese;

Specializatu in tagliata turchese è una zona di gemme gemma di gemme gemme è avè i travagliadori prufessiunali più di 50 persone. 

Specializatu à fà turchinu è Gemstone Inlay Silver Silver Area di Fabbrica di Gemma.U anu travagliadori prufessiunali più di 50 persone. 


Bsed on the 30 anni tagliate gemstone è facci spusali di gemmoscosa di ghjuvelli chì ponu millaiels sferenti derne è inlay 925Silver, 14kgold è18k  


Gemme ZH insiste à l'usu di i materiali d'alta qualità è tecnulugia avanzata per fabricà gemine è ghjuvelli. Inoltre, eramu correttamente monitorà Gemstone è cuntrullanu a qualità è u costu di ogni prucessu di produzzione. Tuttu questu guarantisce u pruduttu per avè i prezzi di cumpetizione di alta qualità è favorevule di i prezzi è i dati di consegna pronta.


Truvate l'ordine di a Tiffany, QVC è HSN chì tutte e spedizione a quantità di quantità di massa, forma, di qualità è gemstone è di stile ghjetti è scultu.


Sè avete bisognu di cumprà turchinu naturale è gemma, per piacè ùn esitate à cuntattateci. Aghjroghji turchetti naturali è Gemstone di noi vi purtà una qualità è i profitti in pocu primore;

S'è avete turchinu naturali è Gemstone hà bisognu di u nostru aiutu di cattà, Per piacè cuntattani direti direttamente, u nostru prufessiunale in i clienti di taglio è sorpresa i clienti;

Se i Customani anu bisognu à turchinu è Gemstone incadiziunali oru o d'argentu, cuntattoi direttire, u pru prucessu di intray exquisite a vostra cumplezzazione nostre nostalgiche. 


Zh gemme profundamente cunvintava quantunque i clienti d'accordu cun noi cù qualsiasi cooperazione cummerciale, seremu un termini longu o ancu un cumpagnu strategicu. I nostri zzzeri è ghjemuchenia, u so primu clienti di cummercializazione di u primu ghjornu, sò sempre partenarii strategichi è amichi stretti finu à u 15 anni dopu. Basta dumandà, ogni cliente piace à travaglià cun una sucità cun un fondu tali un fondu culturale.


I zh gemme hà un squadra di serviziu prufessiunale per risolve prublemi per i clienti.these Anu, ci sò più di 10 culleghi in u nostru dipartimentu di vendita, di diverse regioni è cultivi in ​​u mondu sanu. Se sì un cliente prufessiunale Benvenutu u vostru ordine, compra qualsiasi compra di pietra naturale, qualsiasi una pietra in pietra naturale di pietra intade gioie, prendreveremu u serviziu più calculu è pensativu.


Qualification


Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 11         
Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 12         
Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 13         
Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 14         

Revue di Clienti


Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 15         

L'annu hè 2012 Cuminciare à fà a impresa di gemstone, à questu tempu chì cunnoscu u zone di gemstone menu. A maiò parte di u tempu mi leamanu più è più cunniscenza da u mo cliente. Per sta foto chì sò babbu è figlia cù e 1 figlia inseme cù e 1 4 anni, venuri anziana, chì venenu in Germania, cum cumprà alcuni fatte diverse da a china per fà alcune morta è d'arte. Quella volta mi trova più fatti sfarenti per aiutà à tagliate i diversi perle gemstone. Da questu tempu à avà tutti i boni amici.

Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 16         

A surella è u fratellu venenu da abaia, sò assai prufessiunali in ghjuvelli di gemstone d'argento inlay, ogni annu chì compra alcune diverse gemmeoni da China. Semu i boni amici è i partenarii d'affari.

Lapis Knot Chinois Lazuli Pendant è Orecrie 17         

U fratellu vechju è ghjovanu vene da u Mediu Oriente, prima di scuntrà si à Hongkong, prima di scuntrà noi inseme l'affari di l'età di l'età. I scontru chì ci dicenu chì qualcunu dicenu chì a China A ghjente hè assai barbarosa. Sentu è risate, allora dumandate: "Cumu noi di noi? Semu barbuosu?" Dicenu: "Sta bella signora!" A visita cusì Benvenuti Cina, quì a ghjente hè assai amità.












Se avete più dumande, scrive à noi
Basta à lascià u vostru email o numeru di telefunu in a forma di cuntattu cusì chì pudemu mandà una citazione libera per a nostra larga gamma di disegni!
Cunsigliatu
Nisuna dati
Customer service
detect